掃呢頁CODE去手機

2022年2月15日 星期二

黃浩然:消失兩年冇停過手!黃浩然夠理智唔同兄弟爭女 #黃浩然

藝人黃浩然闊別螢幕兩年,近日主演的《家族榮耀》終於登場。劇中扮演機關算盡富二代的他,背着正妻楊茜堯與「小三」育有一女,其堂兄弟張智霖卻對茜堯情根深種, ...






藝人黃浩然闊別螢幕兩年,近日主演的《家族榮耀》終於登場。劇中扮演機關算盡富二代的他,背着正妻楊茜堯與「小三」育有一女,其堂兄弟張智霖卻對茜堯情根深種,四角關係錯綜複雜。


現實生活中的浩然擁有幸福家庭,離開無綫、簽約古天樂旗下後,他更希望事業家庭兩兼顧。談到愛情觀,浩然坦言從小已屬理智型:「我重視感情,但唔係冇咗女友會死嗰一類人,反而我太太比較感性。(有冇試過同好兄弟鍾意同一異性?)做得兄弟應該都聞到陣除,如果對方忍瞞亦唔係兄弟啦,好彩我嘅人生比較簡單。」


與楊茜堯3度合作


加盟古天樂旗下兩年,浩然共拍了3部電影及3部劇集:「只係未有嘢出街,大家覺得我消失咗,好彩《家》劇喺內地推出反應唔錯。(今次角色踩界,唔驚畀人鬧?)畀人鬧咪成功囉!(過唔足戲癮?)係早咗啲拎飯盒(收工),但為我嚟講佔戲16集角色發展好圓滿,所有嘢都交代清楚。」


談到第3次與茜堯鬥戲,浩然對她讚不絕口:「我第一次演清裝剃頭,已經同佢演兩夫妻。佢由𡃁妹到依家做咗人媽媽,氣場更加強大,比專業更專業。(私底下少聯絡?)係,廿幾年嚟我都唔埋堆,相信有緣分就自自然然合作到。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!