掃呢頁CODE去手機

2022年2月27日 星期日

微辣員工「晴子」做小三? 「大婆」哭訴:個女人教埋佢點樣偷食 #小三

微辣「晴子」與人夫搭上H太太(化名)向《01娛樂》報料,指老公去年與在「微辣」任職的「晴子」搭上,她接受訪問時說:「個女人(晴子)嘅前男朋友同我老公係 ...






微辣「晴子」與人夫搭上

H太太(化名)向《01娛樂》報料,指老公去年與在「微辣」任職的「晴子」搭上,她接受訪問時說:「個女人(晴子)嘅前男朋友同我老公係識,之前冇見過面,後尾個女人嚟香港搵前男友,來港後先同我老公第一次見面。10月尾先分手,然後我希望自己老公可以照顧下佢,因為佢自己嚟香港冇人冇物又失戀,11月左右我都發覺唔對路,有一晚我老公同微辣班人出去飲酒,之後嗰晚就出咗街之後仲冇返屋企,電話又冇開,佢以前都唔會咁。」

老公「偷食」熄電話避檢查

H太哭訴,現時自己懷有第二胎要時常留在家中養胎,所以才有機會令人乘虛而入:「我老公消失完嗰晚,第二日個女人仲主動係WhatsApp搵我,問:『X先生點呀?O唔OK?』咁。由嗰時開始我就懷疑有問題。」她續說,在老公「消失」第二晚,老公向她表示自己正在上班,但她用GPS查到的位置卻是在尖沙咀,說:「打畀老公又唔聽,Check到個位置又係尖沙咀,個女人(晴子)隔離完之後又係住尖沙咀,打多兩次電話,老公仲熄埋電話!」H太表示,12月10日晚不斷用Telegram打電話予她老公騷擾,說:「佢由半夜2點,狂炸電話到第二朝7點!」

H生生出軌向太太道歉 指微辣「晴子」教佢點偷食

11月至今已2個月,直到前日H太才在老公的承認和道歉下,才確定「老公出軌」。她又說,老公在她再三迫問下坦承事件:「係個女人教埋佢點樣偷食,我同咗佢咁耐好清楚,佢會用最新款iPhone,但係一定唔會識啲Function點用,所以佢講晴子教佢一齊出街可以點樣避開我唔畀我知,我會信。」

「微辣」晴子拒公開道歉:我知我不動手,你都會動手

日前這一位H太亦與「微辣」晴子對話,對話中晴子解釋當時因為得知H先生的婚姻狀況後,才發生關係,說:「係佢話同你冇感情,話同你離婚,佢先搵我,但係我之後發現佢根本就講大話,其實我同佢一早完咗。我都知自己好錯,但有無(冇)諗過我都係俾佢玩。佢話你哋一早無(冇)感情,話你有第(二)個。」在H太要求她道歉後,相隔一晚「微辣」晴子就多番表示自己是「蒙在鼓裡」,說:「我知我不動手,你都會動手,今日詢問了律師,在未經我同意下發佈內容去損害當事人聲譽,遭到他人誹謗或侮辱等,我可以在律師的協助下展開刑事程序。」

現時H太表示已暫時原諒老公的行徑,更哭着說:「我而家又大緊肚,個小朋友又細,我真係唔知點。我唔想同老公分開,佢都話知錯。我只係要佢公開承認自己嘅錯誤,佢就Send一段嘢嚟話我講出嚟就告我誹謗,有證有據佢又認咗,仲話要告我。我真係好驚,我有大有細,個細嘅仲未出世!」H太表示,其實自相識以來,自己一直以「H先生的太太身份」與「晴子」溝通,所以才會放心叫先生去陪伴「晴子」,說:「宜家到佢返澳門,我哋都會keep住用佢係晴子,我係H太身份溝通,所以根本係佢講緊大話。」

「正宮」反駁「晴子不知道H生沒有離婚」的解釋

H太又說:「如果佢有講我哋已經離婚,或我已經有其他男人,我根本就唔會同佢喺11月尾,即晴子同H生發生關係後,我繼續用H生太太身份同佢溝通,而晴子都自知我當時身份仲係H太,喺晴子佢返去前嘅幾日,我仲用H太身份,約佢、H生、同H生男同事一齊食晚飯,晴子係知的。」她表示,H先生根本沒有說過「H太有第二個男人」這番說話。

點擊下圖睇「大婆」同晴子Whatspp對話:

微辣員工「晴子」。(網上圖片)


本身H太以及晴子失戀,叫老公多啲陪佢。(讀者提供)


後來發覺有問題。(讀者提供)


質問之下「晴子」認發生關係。(讀者提供)


質問之下「晴子」認發生關係。(讀者提供)


「晴子」表示不會公開道歉,且會保留法律追究責任權利。(讀者提供)


「晴子」表示不會公開道歉,且會保留法律追究責任權利。(讀者提供)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!