掃呢頁CODE去手機

2022年2月24日 星期四

專訪|林峯笠假髮拍MV 自己都頂唔順:大家開心咪得 #林峯

近年主攻影視的林峯,去年加盟華納正式回歸樂壇,首波主打《唱情歌的人》特意找來林家謙合作,正當樂迷期待有更多新一代音樂人出現在林峯的作品之際,最新主打歌 ...






近年主攻影視的林峯,去年加盟華納正式回歸樂壇,首波主打《唱情歌的人》特意找來林家謙合作,正當樂迷期待有更多新一代音樂人出現在林峯的作品之際,最新主打歌《幼稚未完》出現了熟識的鄧智偉。這位「御用作曲人」過往曾為林峯打造出《愛在記憶中找你》、《愛不疚》、《Let's Get Wet》、《CHOK》等多首經典歌,慣有的合作模式是好是壞?林峯說:「對佢係可以好放心,但因為太舒服,所以要分開下,喺各自嘅領袖去學習、吸收,再去撞啲新嘢出嚟。其實9年之間一直都有諗係咪可以整啲歌,但大家都未有靈感。」《幼稚未完》是《幼稚完》的延續,至於點解會是《幼稚完》?原因很簡單。「每次演唱會都會同fans大合唱,而《幼稚完》係我第5次演唱會嘅合唱歌,仲好記得當時有半首歌都係fans唱比我聽,好感動,所以好希望仲可以有一首歌會令大家有共鳴,將來開騷時一齊唱。」

回看林峯當年的樂壇成績,曾於五年內四度於紅館開騷、三度奪得「IFPI香港唱片銷量大獎-全年最高銷量本地男歌手」、連續6年奪得「年度十大勁歌金曲獎」等等……卻偏偏只有4首歌曾上榜叱咤。「因為我另一個身份係演員,而且我20歲已經入行,其實好明白規則係點,冇時間去諗或者深究,其實亦都係冇得諗。好多因素去影響一件事,而歌手同演員控制範圍內嘅事,就係將作品做好,同埋藝術始終冇一個標準。」無綫相信是眾多因素之最,如今換了公司,終於鬆口表示想有歌上榜叱咤:「因為有歌上榜代表多咗聽眾朋友,呢個對我嚟講最為重要,至於首歌大家鍾唔鍾意,其實真係好個人化。」

去年曾有網民指林峯唱功、演技了得,認為他的package不輸姜濤,但最終因無綫的過分寵愛-- 《Chok》獲《十大勁歌金曲頒獎典禮》的「金曲金獎」而「逆轉」了一切。「哈哈!每個artist都有自己嘅歷程,我到而家都唔覺係一件唔好嘅事、到而家都認為佢係一首好歌,包括所有arrangement。首歌係一種對當時音樂嘅熱誠、對當時自己嘅一種態度。我覺得冇所謂,從來都唔覺得係黑歷史,本身亦都唔係,做音樂實有人鍾意同唔鍾意。」至於package的問題,林峯認為不應比較亦不要想得太複雜,主要是每個人都有自己的優點之外,而每家唱片公司都不同的方式去包裝藝人,而他亦樂見近年廣東歌重獲大眾關注。

訪問當日,冷帽+鬚根似是私下打扮多於宣傳造型,抑或是要延續《幼稚未完》MV的頹風?林峯無奈表示因為忙於拍攝新戲,為怕造型過份曝光,近來就連同老婆外出都要戴上冷帽,之後更自爆MV其實是戴著假髮拍攝:「歌手都係聽歌為主,我覺得又不至於太差,哈哈!無所謂大家開心咪得。」要同時兼顧歌影視,確實係難。去年推出《唱情歌的人》時,就因為電影拍攝中,而未有太多宣傳,最後成績亦不似預期:「我有時覺得數字係bonus,當時唱片公司可能會希望更好。呢首歌我又唔急,因為只要佢係一首好歌,無論隔咗幾耐都會有人去欣賞,同埋拎得出嚟嘅,都一定係自己鍾意嘅作品。入行20年,已經唔會太比數據去左右自己嘅決定,你可以話係睇化咗,但我更覺得係要將重點擺啱。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!