掃呢頁CODE去手機

2022年6月24日 星期五

黃嘉樂:黃嘉樂娶得美人歸:一拍拖已問佢幾時嫁畀我? #黃嘉樂

無綫藝人黃嘉樂早前向拍拖5年的圈外女友Samantha求婚成功,二人將於8月19日在酒店舉行婚宴,向來專一的嘉樂一直視女友為終生伴侶。說到決定今年結婚 ...






無綫藝人黃嘉樂早前向拍拖5年的圈外女友Samantha求婚成功,二人將於8月19日在酒店舉行婚宴,向來專一的嘉樂一直視女友為終生伴侶。說到決定今年結婚,嘉樂與Samantha接受東網訪問時坦言一次飯局中,「細妹」及「細佬」唐詩詠、林子善不停「催促」下,二人便開始着手籌備。嘉樂說:「我向來諗嘢好理性,覺得結婚要用好多錢,所以一直喺度儲錢,但有日食飯詩詠好認真問我『你諗住幾時結婚呀?』跟住子善又話『係唔使諗咁多㗎!有我哋Support你!』返去計完條數,原來可以喎!咁就去做,其實我一直都好想快啲同佢結婚,拍拖第一年已問佢幾時嫁畀我!」


求婚過程笑料百出


一般男士向女友求婚,氣氛一定好浪漫,但嘉樂的求婚過程完全笑料百出,不過Samantha表示當時好有驚喜。她笑言:「因為我冇諗過佢會做呢樣嘢,我記得好多年前曾經同佢講過,如果成棚人做呢件事會好似做SHOW咁,我亦曾經幻想佢求婚係會喺屋企攞隻戒指出嚟!佢唔會係嗰啲Book間餐廳求婚嗰啲嚟!」說到嘉樂不是浪漫型時,他即自辯說:「我覺得我好浪漫㗎喎!我畀好多驚喜佢㗎!」Samantha說:「佢係好實際!佢唔會Book間餐廳點晒蠟燭嗰啲嚟!」不過聽了嘉樂說了他的求婚過程後,其實他本意都是充滿浪漫及儀式感的,只是期間發生很多不預期的小插曲。


未婚妻驚喜尖叫


嘉樂回憶求婚當日情況說:「我記得佢曾經講過想睇藍眼淚,有晚我就約佢去睇!當然我已經準備晒戒指同一大束花。」嘉樂當晚悉心裝扮去接Samantha,但她一心去睇藍眼淚的她竟然穿拖鞋、沙灘裝,嘉樂即問她:「你唔化妝呀!一陣睇藍眼淚要影相嘛!」Samantha都沒有察覺甚麼,只是化了少少妝出發。到達目的地,她投入的踢水、玩水,此時嘉樂就戰戰兢兢拿出戒指,當時Samantha驚喜尖叫一聲!戴上戒指後甜言蜜言還未出口,她已走回去玩水,嘉樂當時說:「喂!你唔答我嘅?」她便戲弄他說:「搞錯呀!求婚又冇花又唔跪低!」


靚跑到場助興


跟着嘉樂於車邊攞着戒指、花束跪低打算將求婚過程完整做一次時,二人認真之際,突然有3架名貴跑車停在面前,他說:「佢以為我安排咗朋友嚟,3部車停得好靚,太戲劇嘞!點知原來係3個男仔帶3個女仔嚟睇藍眼淚,佢即刻叫我起身。」Samantha笑言:「我做過咁多場婚禮攝影師,聽過好多動地驚天承諾,點都會有啲,但我自己嗰晚係乜都聽唔到囉!哈哈!不過其實過程都好開心,但幾切合我哋人設,我哋平時都好Kai!」


問到二人婚後會否打算生小朋友時,Samantha指要生小朋友,一定要教導得很好,她笑言:「我哋都鍾意小朋友,唔抗拒嘅,但好多嘢需要配合,隨緣」而嘉樂指早前養了一隻貓,發覺自己原來好有父愛,他說:「如果將來有小朋友,我一定係嚴父嚟!」


攝影:Billy.Onair Photography
化妝:Karrie Yum
婚紗:The Wedding Gown
禮服:MODE Tuxedo Regent Place Unique

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!