掃呢頁CODE去手機

2022年7月13日 星期三

薛家燕:薛家燕又做奶奶 朱智賢做新抱爆汗都值得 #朱智賢 #薛家燕

藝人薛家燕相隔5年再拍電視劇,於無線賀歲劇《黃金萬両》內扮演「眾人奶奶」萬紫千紅,與首次合作的「新抱」朱智賢、江嘉敏及麥美恩等合作愉快,大讚她們很有喜 ...






藝人薛家燕相隔5年再拍電視劇,於無線賀歲劇《黃金萬両》內扮演「眾人奶奶」萬紫千紅,與首次合作的「新抱」朱智賢、江嘉敏及麥美恩等合作愉快,大讚她們很有喜感。


一向捱得的她亦不禁呻夏天穿3層戲服相當辛苦:「不停換底衫,好彩我由細訓練到大,點熱塊面都唔流汗,否則淨係補妝都有排煩。(點解肯接?)因為監製話好多觀眾想新年見吓我,我都想帶啲歡樂畀大家,不過去到露天場地外景,我就開始後悔喇!」


幸而今次全劇共8集,由鼠年年卅晚播到兔年大年扐七,故預計拍攝時間約1、2個月。她又透露:「我每日拍1組戲,唔使外景接廠景。(呢排咪冇得見孫仔囉?)佢放學都會過嚟叫聲嫲嫲,但有日我發現佢同余安安影咗張相,原來佢嘅同學仔係安安個孫。安安話我個孫仔見到佢好開心,我就話因為你靚囉。(第時約埋一齊湊孫放學?)9月啦,等我拍完呢套劇實有機會。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!