掃呢頁CODE去手機

2022年8月8日 星期一

港姐2022:港姐2022︱陳瑞菱首公開露1呎長疤示人:提醒我帶出正能量! #港姐 #港姐2022 #香港小姐2022

港姐19位應屆佳麗今日(8日)到愉景灣特訓,即分為Musical及舞蹈兩組。接受Musical挑戰的14位佳麗首日即與導師趙增熹及麥秋成見面,不過眾人 ...






港姐19位應屆佳麗今日(8日)到愉景灣特訓,即分為Musical及舞蹈兩組。接受Musical挑戰的14位佳麗首日即與導師趙增熹及麥秋成見面,不過眾人初試啼聲後,遭到趙增熹不留情面地狠批唱功,揚言希望用1個月時間「創造奇迹」。


(3)陳瑞菱覺得嚴師出高徒:「佢都係善意嘅批評啫。(你好鍾意唱歌?)冇參加過歌唱比賽,但之前有跟過麥潔文學唱歌,只係已經有一、兩年冇練習過,咁我對自己都有信心。」


一眾佳麗以露腰運動裝現身,談到腹部因手術留下的長疤,陳瑞菱表示已經接受:「佢(指疤痕)提醒我帶出正能量,同珍惜生命。(新聞曝光後首次露疤喎。)冇壓力,同埋呢件事我都冇諗過大家會知,我絕對唔係博同情。嚟緊我會做激光淡疤,依家都開始有啲成績,不過做完一次激光要休息,唔知決賽前效果會唔會明顯。(好彩你媽咪做美容。)我都要畀工錢,只係平啲咋。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!