掃呢頁CODE去手機

2022年8月21日 星期日

馬國明:笑湯洛雯佗B實好論盡 馬國明要去外國搞婚禮 #湯洛雯 #馬國明

無綫花旦湯洛雯與馬國明愛得低調,鮮有放閃,多次被問及婚事時都婉轉唔講,反而早幾日就佢哋就晒出背光心心相,搞到大家以為佢哋好事近,有好消息宣布,不過都係 ...






無綫花旦湯洛雯與馬國明愛得低調,鮮有放閃,多次被問及婚事時都婉轉唔講,反而早幾日就佢哋就晒出背光心心相,搞到大家以為佢哋好事近,有好消息宣布,不過都係大家諗多咗。反而尋日好友陳敏之晒出搵馬國明做個人Channel嘉賓嘅新片,入面就大講馬國明對婚姻生活嘅向往,連湯洛雯會做大頭蝦媽咪,仲會湊住一對活潑嘅小朋友添!


片中佢被陳敏之問道同湯洛雯嘅相處時,馬國明爆料女友大頭蝦、多甩漏,仲已經擔心定對方將來大肚,好驚佢會成日失足跌倒:「佢好大頭蝦,佢成日唔見啲文件,我反而好整齊,啲好緊要嘅信我會收埋。我成日都話佢,如果第時我哋有咗仔女,嗰啲考試證明書你全部都唔見晒咗,出世紙都可以唔見。我都好擔心佢,佢有時行行吓街都跌親,我哋都會研究呢啲問題,如果佢第日大咗肚,如果有呢個機會…(驚佢仆親?)係呀,都唔知點算好。」馬國明仲講到明係去外國行禮,最好就係海邊加陽光與海灘,成個結婚Plan都出晒嚟,睇嚟佢哋都傾好晒喇喎!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!