掃呢頁CODE去手機

2022年8月21日 星期日

張敬軒:張敬軒將簽唱會變集氣會 千人為阿Mo打氣 #張敬軒 #李啟言 #阿Mo

張敬軒今日(21日)到旺角出席《THEBRIGHTESTDARKNESS(SACD)》簽唱會,吸引逾千fans塞滿4層樓,場面墟冚,並即場為500名F ...






張敬軒今日(21日)到旺角出席《THE BRIGHTEST DARKNESS(SACD)》簽唱會,吸引逾千fans塞滿4層樓,場面墟冚,並即場為500名Fans簽名。軒仔更將簽唱會變成小型演唱會,唱出《一個人的地球》及《俏郎君》等三首歌外,更加碼Encore了《重頭開始》,還宣布將在聖誕舉行演唱會,及將會擔正男一開拍喜劇動作劇情片,又笑言:「唔係愛情動作片。」亦會擔任羅文紀念演唱會嘉賓,認真工作多多。


而一向關心MIRROR演唱會事故的他,叫全場Fans集氣,為仍在留院中的受重傷舞蹈員阿Mo(李啟言)拍打氣片,逾千人大叫「阿Mo加油」,軒仔話會將短片send給Mo父母。


軒仔受訪時表示一直有了解阿Mo的情況:「今日嘅新聞大家都睇到,佢有啲進展,雖然比較緩慢啲,但都係向好嘅。我覺得我哋依家可以做到嘅,都係為佢打氣,等佢好好地去面對治療。」軒仔又謂自己亦曾試過住院,故會明白對方心情起伏,相信他知道外面有人為自己打氣,心情都會好一點。問到有否跟阿Mo傾談?他説:「未,都唔想打攪佢,但我哋有中間人一直Update佢嘅情況。」


軒仔又指自己與容祖兒也曾跟阿Mo合作,覺得對方是一個很有正能量,好叻又好乖的人。對於有指阿Mo女友So Ching心情尚未平復,軒仔説:「其實我諗佢呢個階段,佢身邊嘅人甚至係Fans,或者我哋行內嘅朋友嘅支持係好重要,因為我相信So Ching呢段日子唔係我哋想像到嘅難過,佢一個人都要面對好多,同埋要學護理,喺醫院嘅時候點幫到阿Mo,所以呢個階段意志力同精神上嘅支持係緊要啲。我相信喺具體醫療上,阿Mo有團隊有好多Support,我覺得係呢件事上作為同業,可以做到嘅就係畀多啲支持佢。」


另外,他表示已41個月沒舉行簽唱會,知道有Fans在凌晨4點擔櫈仔霸頭位,所以才會以Encore報答大家。提到年底舉行的演唱會,他透露將在會展舉行:「開好少咋,有諗過喺新光戲院搞,但年尾粵劇檔期好Full,同埋中間仲夾咗個新城頒獎典禮,依家睇緊係咪要Share舞台,啲細節要再傾,但就有咁嘅計劃。(大家又要搶飛!)唔會啦,咁多騷睇,希望大家多多支持,同埋都未試過一年開兩次騷。」有傳陳奕迅(Eason)也會在年底開紅館跨年個唱會,他說:「大家工作咁辛苦,又或者因為疫情壓力咁大,適當嘅娛樂都好緊要,只要喺防疫安全嘅情況下,有番演唱會係好,我都好期待Eason嘅演唱會。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!