掃呢頁CODE去手機

2022年8月2日 星期二

張秀文:張秀文婚後復出開工 同老公夾唔到吉時造人 #張秀文

藝人張秀文今日(1日)為無綫全新綜藝節目《答得快好世界》進行拜神儀式及錄影,擔任主持的她透露該節目是她自去年12月結婚後首個工作,她形容是久休復出,她 ...






藝人張秀文今日(1日)為無綫全新綜藝節目《答得快 好世界》進行拜神儀式及錄影,擔任主持的她透露該節目是她自去年12月結婚後首個工作,她形容是久休復出,她說:「我休息咗大半年左右,期間忙住做人妻,原來打理屋企都好忙。(負責老公一日三餐?)我每次想下廚,佢都會話唔好喇,好大油煙,唔知係錫住我定係驚咗我,其實我係識煮㗎,但可能佢對我冇信心,有時間嘅話我要去考藍帶,令佢刮目相看。」她笑言怕奶奶見到報道以為她對老公照顧不周,她再三強調自己有好好照顧老公起居生活:「佢有得飲水又有得瞓覺,我仲有較水畀佢浸浴。(一齊浸?)唔得,個浴缸唔夠大。」


講到生兒育女,她自認已準備好,直言自己比老公更Ready:「老公仲係好大細路,我就有照顧開狗狗,我好有責任感,老公對我都好有責任感,但對小朋友就要放長雙眼。(係有打算生小朋友?)想盡快,但又唔會好心急,順其自然,係緣分,冇得逼。(有冇跟師傅指示按方位及時辰去造人?)跟唔到,我同老公講要凌晨3點至5點,但佢太早瞓起唔到身,夾硬要佢起身好折磨,我唔忍心叫醒佢,如果有一日佢凌晨3至4點突然好清醒咁即係時機到囉!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!