掃呢頁CODE去手機

2022年8月2日 星期二

楊思琦幸福談婚姻生活 否定外界質疑老公身分︰我有老公啦喎! #楊思琦

楊思琦在訪問中講到自己打入內地主播的市場,「以往拍劇我就長時間投入一個角色,係做其他人,但我反而覺得主播,我可以好舒服咁做返自己,可能有人打啲字話『點 ...






楊思琦在訪問中講到自己打入內地主播的市場,「以往拍劇我就長時間投入一個角色,係做其他人,但我反而覺得主播,我可以好舒服咁做返自己,可能有人打啲字話『點解而家啲演員要淪落到嚟做主播』。」講起從未露面過的老公,楊思琦大呼︰「我有老公啦喎!因為佢係圈外人,佢本身過一個正常嘅生活,而俾人哋去追訪佢,搞到佢未必可以接受得到。」

楊思琦表示女兒10歲,兒子都兩歲了,她自言好少陪囝囝,「喺佢兩歲嘅時候,我嚟咗廣州差唔多半年,即係有成4分之1嘅時間我陪唔到佢,其實我都有少少內疚感,都好想陪吓佢。」楊思琦沒有因為組織了家庭而放棄事業,相反更是非常盡力去發展,她說︰「有好多人都會話做咗媽媽,其實係應該留喺屋企,照顧多啲自己小朋友,陪佢多啲,咁我都贊成嘅,我覺得如果係一個體諒嘅伴侶,或者係一個和諧嘅家庭,男同埋女都應該係平等㗎囉,現今嘅社會我覺得真係事業對於女性嚟講係好緊要。其實我自由度都算係好大㗎喇,好彩有屋企人幫我睇住啲小朋友,令到我喺我工作上面可以有啲唔同嘅發揮同埋一個新嘅嘗試。」

談起對小朋友的期望,楊思琦說︰「我都會想我啲小朋友好似我咁,如果係做事嘅話,就係好認真好投入,好有責任感,我唔理佢係咪一個成功嘅人,自己努力過啦,就算我唔成功,我盡咗本分呢,都唔會覺得有遺憾。」

楊思琦狂拍唱歌片被封「魔音」 新片挑戰《必殺技》網民讚有進步

又唱歌!(抖音截圖)


又唱歌!(抖音截圖)


又唱歌!(抖音截圖)


唱得好投入。(抖音截圖)


唱得好投入。(抖音截圖)


唱得好投入。(抖音截圖)


唱得好投入。(抖音截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!