掃呢頁CODE去手機

2022年9月14日 星期三

洪嘉豪未被張天賦歌迷會Admin言論影響心情 與MC兄弟情不變 #張天賦 #洪嘉豪

洪嘉豪(Kaho)和DearJane今日(14/9)出席西九文化竹翠公園啟動禮暨音樂會,Kaho和DearJane分別於活動上宣傳將於11月中在西九開 ...






洪嘉豪(Kaho)和Dear Jane今日(14/9)出席西九文化竹翠公園啟動禮暨音樂會,Kaho和Dear Jane分別於活動上宣傳將於11月中在西九開騷,Kaho唱出《污糟兒》,Dear Jane則獻唱《聖馬力諾之心》和《2084》送給在場觀眾。

Kaho接受訪問時表示11月中將會在西九開個人演唱會,開戶外騷更是夢寐以求的事:「比起室內更想開Outdoor,因為個感覺,睇下個景,一定會好開心。暫時只可以透露咁多,因為(同MC個)演唱會都係開完一個禮拜,啱啱都開咗一個會,初步有啲Idea,坦白講,得番兩個月唔夠,身心都要開始準備,雖然好chur,但好開心。」他更笑言「點都會跳舞」:「想做跳唱作歌手,今次跳舞未必勁歌熱舞,我啲歌又唔係勁歌熱舞啦第一,第二係始終一個人要勁歌熱舞難度就高啲。配合番啲歌會跳另一類嘅舞,我都未知跳咩,但我有提出可能跳啲高貴啲,總之會跳,因為唔跳唔得,上次洗濕咗個頭。」至於嘉賓方面,他透露一定會有,並想邀請在音樂路上對自己很重要的朋友:「陳蕾啦,就算悶都可能要請佢,但要睇佢肯唔肯,佢而家對住我開始高傲咗…我相信如果我真係需要佢,佢都會嚟嘅,但我未知、未確定,要開下會先。」

談到今日MC張天賦Fan Club Admin Yee Yee發表的言論,包括並非Kaho穿針引線MC入華納,又指雖然MC和Kaho多年前已經認識,但二人鮮有聯絡,並非「一直以音樂伙伴的姿態相伴」。對於Yee Yee列出的三點「失實報道內容」,Kaho表示不逐一回應,重伸與MC一直都是好朋友:「只能夠講,我覺得MC係一個好有吸引力、好有個人魅力嘅一個歌手,佢無論如何都會有好好嘅發展。至於我同佢嘅關係,喺我眼中,我同佢永遠都係好朋友,呢幾年喺音樂路上大家互相督促、一齊成長,一齊經歷咗好多嘅好兄弟。至於我自己,做音樂咁多年都係,希望自己再落力啲,每一次都俾大家睇到嘉豪嘅進步、音樂路上多元化啲,其他都暫時唔回應。」

Yee Yee早前又指Kaho Fans Club於演唱會期間準備的熒光棒廉價兼製造垃圾,Kaho直言:「我啲fans做嘅嘢我都會100%支持。」他續指沒有被事件影響心情,因為自與MC的《FRENEMY》演唱會後一直忙着工作:「唔會將大家唔同嘅說話擺喺心太耐,因為最近真係忙,又要準備個騷、又要排舞、又要練歌,準備啲新歌,啱啱又寫咗一首歌,如無意外應該係演唱會其中一首主題曲,都忙到唔得閒理,所以繼續加油啦,做好自己。」談到與MC的關係,Kaho說二人的友情已經去到不需要確認彼此是好兄弟的階段:「有好多嘢唔使攞出嚟講,大家在心中已經足夠,我同佢兩個麻甩仔感情唔會影響。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!