掃呢頁CODE去手機

2022年9月20日 星期二

黯夜守護者|江嘉敏扮後生被網民狠批老嫌吵耳:佢哋打擊唔到我 #江嘉敏 #黯夜守護者

由陳展鵬、陳煒、陳敏之、江嘉敏、謝東閔及袁文傑等人主演的TVB劇集《黯夜守護者》,劇集播出至今,有不少網民大讚劇中年輕演員區明妙及羅毓儀等讚不絕口。但 ...






由陳展鵬、陳煒、陳敏之、江嘉敏、謝東閔及袁文傑等人主演的TVB劇集《黯夜守護者》,劇集播出至今,有不少網民大讚劇中年輕演員區明妙及羅毓儀等讚不絕口。但不過同樣在劇中飾演20歲少女的江嘉敏則被網民瘋狂劣評,直指她30歲扮少女,演技和聲音同樣造作,總令人覺得非常煩厭。

今日(19/9)江嘉敏現身荃灣出席劇集《黯夜守護者》宣傳活動時,就網民批評作出回應:「講真由我當時25歲去演20歲呢個角色,的而且確我係扮緊後生。不過佢哋點留言評擊我,我係唔會唔開心,亦唔會打擊到我。係因為我自己會思考有邊啲留言應該睇,邊啲唔應該睇,有用嘅我就會擺喺個腦裡面,而有啲人連劇都冇睇過嘅,就為鬧而鬧,咁呢啲留言我咪唔會睇又唔會理囉。相反如果有啲網民寫得好清楚話我咩地方不足,我就會記住,例如話我聲音好嘈吵,咁呢啲我會改善同接受嘅。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!