掃呢頁CODE去手機

2022年10月10日 星期一

陳瀅:巴黎朝聖引發時裝車禍 陳瀅喪食反擊:瘦唔一定靚! #陳瀅

獲無綫力捧的陳瀅,早前請假飛往法國巴黎出席時裝周活動,8日行程盡情吃喝玩樂,不過其打扮卻遭狠批引起「時裝車禍」,但她就霸氣回應:「瘦唔一定就靚!」陳瀅 ...






獲無綫力捧的陳瀅,早前請假飛往法國巴黎出席時裝周活動,8日行程盡情吃喝玩樂,不過其打扮卻遭狠批引起「時裝車禍」,但她就霸氣回應:「瘦唔一定就靚!」


陳瀅日前結束假期低調返港,並預告本月13日「出關」見人。談到巴黎之旅,她打趣說:「巴黎好塞車,我大部分時間係行路,所以喪食蝸牛同飲紅酒都冇肥到。」由於在港習慣與口罩為伴,她說:「抵埗時見冇人戴(口罩),我都花咗半日時間去適應,冇咗口罩感覺好赤裸!」


對於有網民不留情面,狠批她在巴黎期間的造型引起「時裝車禍」,陳瀅並不認同,更表示:「3年前我都出席過巴黎時裝周,我同造型師都想有啲分別,況且女神裙喺香港我都着得多,今次嘅誇張造型我好鍾意。(網民話你咁着係自暴其短?)我唔介意露肉肉嘅手臂,冇人話女仔一定要瘦先好睇,只要愛惜自己嘅身體,同埋有自信嘅話,我覺得點着都可以!」


返港後她將「收復失地」,全力投入催谷孭飛劇《美麗戰場》宣傳。劇集踏入第二周,將交代她因父親幫「細妹」蔣家旻母女搞到一身債務,債主臨門被迫輟學,終於肯與「經理人」陳山聰簽約,並在對方慫恿下參加選美,並拍廣告賺得第一桶金!而她與「男友」張馳豪愈走愈遠,社會環境迫令她日漸「黑化」。談到角色性格被指太天真,陳瀅解釋:「都有好多十幾歲嘅小朋友未見過世面,嚟緊交代3年後角色嘅變化會好大,大家拭目以待。」對於被傳曾推劇,她透露已有新劇本在手,稍後便「復工」。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!