掃呢頁CODE去手機

2022年10月16日 星期日

全城一叮︱黃建東上台同新人爭出鏡? 「今年拍劇只係客串幾場」 #串 #全城一叮 #黃建東

無綫(TVB)才藝節目《全城一叮》昨晚(14/10)一集有黃建東表演自彈自唱兼Rap,成功晉級的他獲得評判一致大讚,談到參賽原因,他坦言等了這個比賽好 ...




無綫(TVB)才藝節目《全城一叮》昨晚(14/10)一集有黃建東表演自彈自唱兼Rap,成功晉級的他獲得評判一致大讚,談到參賽原因,他坦言等了這個比賽好耐:「我都想獨當一面企喺大家面前」,有網民覺得他表演有水準,亦有人更在網上討論區指他「41歲人仲同啲新人爭出鏡」。面對「爭出鏡」批評,黃建東在社交網站回應說:「2022年黃建東嘅成績表上面有《金宵大廈2》嘅茂李安同埋《痞子殿下》嘅真假國師,係咪睇落都好似OK?但係呢啲都係舊年拍落。今年我拍嘅所有劇集都只係客串幾場,亦未有主持過綜藝或資訊節目。難得有呢個比賽機會可以自己報名參加,你係我的話,你會唔會參加?」

黃建東又指最想在台上呈現自己是有「火」:「我想俾大家見到一個認真表演嘅黃建東,不是只靠gimmick同noise而活的藝人。」所以用小學三年級開始學的鋼琴,和最拿手的二次創作去表演:「感恩公司提供呢個平台俾我哋去展現自己嘅能力,入咗決賽會面對更大的挑戰,要重新度一個更精彩、更有趣同埋唔會俾人叮走嘅演出。好多謝大家嘅鼓勵同支持,決賽見!」

黃建東在《全城一叮》中亮相。(Instagram/@derekwong726)


黃建東在《全城一叮》中亮相。(Instagram/@derekwong726)


黃建東在《全城一叮》中亮相。(Instagram/@derekwong726)


黃建東自彈自唱。(Instagram/@derekwong726)


黃建東自彈自唱。(Instagram/@derekwong726)


黃建東自彈自唱。(Instagram/@derekwong726)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!