掃呢頁CODE去手機

2022年10月29日 星期六

《美麗戰場》結局有N個版本? 方力申酒後爆:本來導演叫我錄咗 #方力申 #美麗戰場

訪問中飲住酒的方力申大爆秘密,他說:「本來導演叫我錄咗幾個版本,但係後嚟全部都冇用,而家有幾個版本...…」這時候葉念琛就馬上中斷他並說:「唔好講呢啲 ...






訪問中飲住酒的方力申大爆秘密,他說:「本來導演叫我錄咗幾個版本,但係後嚟全部都冇用,而家有幾個版本...…」這時候葉念琛就馬上中斷他並說:「唔好講呢啲,劇透晒出嚟。」

劇中最後一幕唐昕致電了一個神秘人,朱晨麗卻十分口密,她說:「我係神秘人,當然就係打畀一個神秘嘅人物。」蔣家旻也說:「我都唔知發生咩事,我而家都接受唔到呢個結局,仲係我錄咗一段VO(配音),而家冇用到。」葉念琛又補充說:「你唔係接受唔到,因為你係等緊第二輯嘛。」

林盛斌問到陳瀅的意見,她就回答:「我唔滿意呀!我做阿寶,但係原來我係最唔了解整個故事嘅人。」至於有沒有第二輯呢,最後葉念琛就說:「結局係點就留畀觀眾去想像啦,我希望我哋原班人馬可以繼續延續呢個故事。」

美麗戰場大結局|監製葉念琛親解所有謎團 陳瀅來電顯示有玄機

大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


大結局。(《美麗戰場》截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局,電話仲係顯示老公?(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局,電話仲係顯示老公?(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局,電話仲係顯示老公?(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。飛奔出去,但係唔聽電話。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。飛奔出去,但係唔聽電話。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。飛奔出去,但係唔聽電話。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。飛奔出去,但係唔聽電話。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)


《美麗戰場》大結局。(TVB截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!