掃呢頁CODE去手機

2022年11月15日 星期二

《正義迴廊》黃華和入行30年 杜琪峯御用綠葉︰佢念舊重情義 #杜琪峯

《正義迴廊》昨晚(14/11)舉行千萬慶功宴,和哥在台上說出感受時,滿有感慨。「我都拍了近30年戲,能夠有咁多咁勁嘅演員一齊演,確實未試過,自己又完全 ...






《正義迴廊》昨晚(14/11)舉行千萬慶功宴,和哥在台上說出感受時,滿有感慨。「我都拍了近30年戲,能夠有咁多咁勁嘅演員一齊演,確實未試過,自己又完全投入到角色上,拍到呢套戲,畢身無憾呀!」

出年入行30年

隨後和哥接受《香港01》訪問,問到為何突如其來的感慨?和哥︰「我1993年入行,出年都30年,平時演的角色,多數跟主角做對手戲,做完就走,冇今次咁互動。基本上都係9個人一齊出出入入,無意中蘊釀出一份情義。」

和哥大讚《正義迴廊》的劇本吸引,角色立體,吸引到在現場完成自己戲份後,都不捨得走,留低觀摩其他人的演出。「有幕我們拍足30個鐘都不覺累,完成後仲留低睇埋其他人戲份,那種興奮就好似剛剛入行的感覺,好有趣。」和哥解釋有這份感覺,源於今次合作的幕後班底多年輕人,大家互有溝通,有傾有講。「之前多數去到片場坐埋一邊,等埋位,冇人會理你,今次就好有群體合作精神,好似一家人。」

提到在《正義迴廊》的角色,和哥飾演在家中冇人理,難得做陪審團,人人被逼聽佢講嘢的中佬。「其實仲有拍咗啲我講嘢冇人理的場面,不過cut走了。這個角色根本是在鬥氣,近十年八載坊間都出現好多鍾意鬥氣嘅人,我就係飾演呢類人。」

與杜Sir冇乜交情

其實大家對和哥的認識,多源自杜琪峯的作品,不時飾演的士司機、看更、老差骨等,問到是否跟杜Sir私交甚篤,原來又不是。「我都冇去了解點解杜Sir特別喜歡用我,不過他為人念舊,重情義,又好清楚每個演員的作用,基本上去到片場,佢腦海已經有晒畫面,知道點樣拍你,你埋位就可以。」講到最深刻演出,和哥選了《PTU》,「成套戲我都好鍾意,不譁眾取寵,想講的故事好簡潔,鏡頭又靚,我飾演的老差骨,唔見咗證物電話,被黃卓玲喝到唔敢出聲,當日都拍得好快,好快就收貨,好準。」

(《PTU》影片截圖)


(《PTU》影片截圖)


(《PTU》影片截圖)


(《PTU》影片截圖)


(《PTU》影片截圖)


(《PTU》影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!