掃呢頁CODE去手機

2022年11月15日 星期二

袁詠儀露白滑長腿回春廿歲 衰在步姿豪邁瞬間氣質全無 #袁詠儀

長居內地發展的袁詠儀(靚靚)近日出席活動進場時,被網民拍下小視頻並上載到內地社交平台(小紅書)。當日靚靚身著白色披衣,短褲及白色高跟鞋,一套全白並充滿 ...




長居內地發展的袁詠儀(靚靚)近日出席活動進場時,被網民拍下小視頻並上載到內地社交平台(小紅書)。當日靚靚身著白色披衣,短褲及白色高跟鞋,一套全白並充滿時尚感的服裝,特顯她白滑的長腿又有專貴氣質!

不過,靚靚進場時的氣勢可能過於霸氣,她叉開雙腳,以急速的步伐的走路,雙手大幅度搖擺的步姿恍似一位中年大媽,瞬間氣質全無。但靚靚亦是眾所周知歷代港姐中的美大姐,洪亮的聲線及性格爽朗,比起外表更喜歡她真實的性格。

不過,靚靚進場時的氣勢可能過於霸氣,她叉開雙腳! (小紅書@別兇我)


不過,靚靚進場時的氣勢可能過於霸氣,她叉開雙腳! (小紅書@別兇我)


不過,靚靚進場時的氣勢可能過於霸氣,她叉開雙腳! (小紅書@別兇我)


以急速的步伐的走路,雙手大幅度搖擺的步姿恍似一位中年大媽。(小紅書@別兇我)


以急速的步伐的走路,雙手大幅度搖擺的步姿恍似一位中年大媽。(小紅書@別兇我)


以急速的步伐的走路,雙手大幅度搖擺的步姿恍似一位中年大媽。(小紅書@別兇我)


點擊下圖睇更多袁詠儀靚相:

袁詠儀參選港姐一舉成名。(視頻截圖)


袁詠儀參選港姐一舉成名。(視頻截圖)


袁詠儀演藝道路起點非常高。(視頻截圖)


袁詠儀演藝道路起點非常高。(視頻截圖)


袁詠儀私底下都是以素顏出鏡。(微博@袁詠儀靚靚)


袁詠儀私底下都是以素顏出鏡。(微博@袁詠儀靚靚)


袁詠儀私底下都是以素顏出鏡。(微博@袁詠儀靚靚)


袁詠儀私底下都是以素顏出鏡。(微博@袁詠儀靚靚)


袁詠儀私底下都是以素顏出鏡。(微博@袁詠儀靚靚)


雙眼又大又有神。(微博@袁詠儀靚靚)


雙眼又大又有神。(微博@袁詠儀靚靚)


雙眼又大又有神。(微博@袁詠儀靚靚)


雙眼又大又有神。(微博@袁詠儀靚靚)


雙眼又大又有神。(微博@袁詠儀靚靚)


稍微一打扮就很驚艷。(微博@袁詠儀靚靚)


稍微一打扮就很驚艷。(微博@袁詠儀靚靚)


稍微一打扮就很驚艷。(微博@袁詠儀靚靚)


從來無懼素顏出鏡。(微博@袁詠儀靚靚)


從來無懼素顏出鏡。(微博@袁詠儀靚靚)


從來無懼素顏出鏡。(微博@袁詠儀靚靚)


從來無懼素顏出鏡。(微博@袁詠儀靚靚)


從來無懼素顏出鏡。(微博@袁詠儀靚靚)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!