掃呢頁CODE去手機

2022年11月29日 星期二

貝依霖:涉推廣非法賭博︱貝依霖不滿個人照被亂用:長輩勁擔心! #貝依霖

藝人貝依霖(Chantale)因涉嫌「推廣或便利收受賭注」被警方拘捕,現正保釋候查,須於12月中旬向警方報到。不過警方尋日(28日)公開多位涉案KOL ...






藝人貝依霖(Chantale)因涉嫌「推廣或便利收受賭注」被警方拘捕,現正保釋候查,須於12月中旬向警方報到。不過警方尋日(28日)公開多位涉案KOL個人照,並喺公告會上用上貝依霖泰國打卡照,引起網民熱論。


警方同時公布有網紅涉嫌藏有電子煙等消息,Chantale疑因被「拖落水」而喺社交網發火大呻:「點啊世界盃又關我事,又放落我啲相度,嗰啲咩尼古丁煙仔啲相又要放喺我張相度,不如全世界嘅事都關我事啦,跟住人哋啲對話Cap走晒個名,又擺落我個大頭度,全部嘢都寫到關我事,搞到啲長輩勁擔心,係咪唔拉Banner我啲性感相新聞就冇人睇?就算講緊其他人、其他嘢都要放我大頭相。」而佢呢幾日佢都Keep住有更新社交網,凌晨4點更貼出打邊爐嘅相,又表示:「實在太多訊息,大家畀少少時間我逐一回覆。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!