掃呢頁CODE去手機

2022年12月16日 星期五

車保羅為參加內地真人騷辭工 製作水準酬勞皆高:勁過香港好多倍 #車保羅

分享自己在中英街邊境擔任健康監察員的工作日常。(影片截圖)分享自己在中英街邊境擔任健康監察員的工作日常。(影片截圖)分享自己在中英街邊境擔任健康監察員 ...




分享自己在中英街邊境擔任健康監察員的工作日常。(影片截圖)


分享自己在中英街邊境擔任健康監察員的工作日常。(影片截圖)


分享自己在中英街邊境擔任健康監察員的工作日常。(影片截圖)


鬍鬚已經白了不少,但仍精神奕奕。(影片截圖)


鬍鬚已經白了不少,但仍精神奕奕。(影片截圖)


鬍鬚已經白了不少,但仍精神奕奕。(影片截圖)


主要負責量度過境人士的體溫。(影片截圖)


主要負責量度過境人士的體溫。(影片截圖)


主要負責量度過境人士的體溫。(影片截圖)


身穿制服及反光衣。(影片截圖)


身穿制服及反光衣。(影片截圖)


身穿制服及反光衣。(影片截圖)


曾擔任街市監督。(資料圖片)


曾擔任街市監督。(資料圖片)


曾擔任街市監督。(資料圖片)


着制服。(資料圖片)


着制服。(資料圖片)


着制服。(資料圖片)


車保羅自2003年離開TVB後,曾任職保安、雜工、地盤工等。(資料圖片)


車保羅自2003年離開TVB後,曾任職保安、雜工、地盤工等。(資料圖片)


車保羅自2003年離開TVB後,曾任職保安、雜工、地盤工等。(資料圖片)


為了維持生計,近年他做過邊防監察,又試過到方艙工作,負責消毒。(資料圖片)


為了維持生計,近年他做過邊防監察,又試過到方艙工作,負責消毒。(資料圖片)


為了維持生計,近年他做過邊防監察,又試過到方艙工作,負責消毒。(資料圖片)


但月薪亦只有一萬幾港元。(資料圖片)


但月薪亦只有一萬幾港元。(資料圖片)


但月薪亦只有一萬幾港元。(資料圖片)


但月薪亦只有一萬幾港元。(資料圖片)


車保羅苑瓊丹相識多年。


車保羅苑瓊丹相識多年。


車保羅苑瓊丹相識多年。


車保羅曾經一日走幾個片場拍戲。


車保羅曾經一日走幾個片場拍戲。


車保羅曾經一日走幾個片場拍戲。


車保羅的樣子非常突出。(影片截圖)


車保羅的樣子非常突出。(影片截圖)


車保羅跟台灣的朋友打招呼。(影片截圖)


車保羅失落「最佳男主角獎」,宣布結果時他站起來向得獎者小戽斗鼓掌。(影片截圖)


《老人與狗》的導演及編劇陳瀚恩(右)以及車保羅出席完香港放映會後,特意飛到台北參與頒獎禮。(葉兆康攝)


在《老人與狗》中,車保羅演出一個患上癌症的老人。(《老人與狗》劇照)


車保羅指出起初知道要跟動物拍戲,也有點擔心,最後拍攝過程卻非常順利。(《老人與狗》劇照)


《老人與狗》導演及編劇陳瀚恩指出,這次短片能入圍台北電影節角逐「最佳短片」,演員車保羅更入圍「最佳男主角」,感覺很驚喜。(葉兆康攝)


由浙江衛視、優酷視頻及TVB三台聯手打造的《無限超越班》陣容強勁,由成龍擔任召集人,爾冬陞任監製兼輔導員,惠英紅、吳鎮宇同為監製,佘詩曼就做無限經理人,而節目的導師全由港星坐陣,車保羅亦是導師之一,他透露今次是獲浙江衛視邀請參加:「上個月過完生日,有人打畀我,搵我返內地參加真人騷,咁我問清楚之後,又太耐冇出嚟玩過,咪即刻辭晒所有工上去囉,同埋TVB都有份,係大嘢嚟㗎,唔係lulu喎,一定要去啦,拋妻棄子㗎喇!」車保羅今次杭州之行需要接受8日隔離,他笑言過程猶如軟禁:「8日冇煙食、冇酒飲,淨係填鴨式咁食三餐,冇娛樂,但我睇咗好多國內嘅劇,學咗好多嘢。」

車保羅獲邀到杭州參加內地綜藝節目《無限超越班》的錄製。(影片截圖)


車保羅獲邀到杭州參加內地綜藝節目《無限超越班》的錄製。(影片截圖)


車保羅獲邀到杭州參加內地綜藝節目《無限超越班》的錄製。(影片截圖)


他透露內地現時主要是電子支付,但他就因未有開通令生活不便。(影片截圖)


他透露內地現時主要是電子支付,但他就因未有開通令生活不便。(影片截圖)


他透露內地現時主要是電子支付,但他就因未有開通令生活不便。(影片截圖)


笑言過程猶如軟禁。(影片截圖)


笑言過程猶如軟禁。(影片截圖)


笑言過程猶如軟禁。(影片截圖)


8日冇煙食、冇酒飲。(影片截圖)


8日冇煙食、冇酒飲。(影片截圖)


8日冇煙食、冇酒飲。(影片截圖)


形容好似重新做人。(影片截圖)


形容好似重新做人。(影片截圖)


完成8日隔離之後,車保羅隨即投入節目錄製,見返一班老朋友的他都特別開心:「都好耐冇見佢哋,我做導師就負責從十幾個學員入面揀兩個出嚟,重新演繹《鹿鼎記》,原來好多人都因為我做胖頭陀記得我。」他透露為節目錄製了3日,更大讚節目的製作水準:「現場保密功夫做到足,但有成三十幾個攝影師,仲會有啲hidden camera(隱藏鏡頭),香港邊會有呀?我今次真係重新學習,將我幾十年嘅嘢全部掉晒!(酬勞方面滿唔滿意?)勁過香港好多倍,3日有六位數字,香港冇可能!」

首次參加內地真人騷。(影片截圖)


首次參加內地真人騷。(影片截圖)


首次參加內地真人騷。(影片截圖)


擔任導師之一。(影片截圖)


擔任導師之一。(影片截圖)


擔任導師之一。(影片截圖)


工作花絮。(影片截圖)


工作花絮。(影片截圖)


工作花絮。(影片截圖)


精神奕奕。(影片截圖)


精神奕奕。(影片截圖)


精神奕奕。(影片截圖)


身形高大。(影片截圖)


身形高大。(影片截圖)


重演胖頭陀。(影片截圖)


重演胖頭陀。(影片截圖)


重演胖頭陀。(影片截圖)


擺pose。(影片截圖)


擺pose。(影片截圖)


擺pose。(影片截圖)


型。(影片截圖)


型。(影片截圖)


其實車保羅自2003年離開TVB後,曾任職保安、雜工、地盤工等,生活艱苦,甚至要靠領取綜援過活,為了維持生計,近年他做過邊防監察,又試過到方艙工作,負責消毒,但月薪亦只有一萬幾港元。不過今次參加內地真人騷除了酬勞可觀之外,更為他帶來更多機會:「返嚟十幾日都冇做過嘢,待業中,諗住做替更夥計,唔使困身,隨時可以返內地做嘢。好多人搵我傾(工作),我都係賺啲安家費,好在我普通話好,今次上節目佢哋都讚我普通話、英文都No.1,我同薛凱琪係講英文㗎。」早在80年代已經到內地工作的車保羅,祖籍河北石家莊,國語流利,自然都更有利於他之後在內地發展:「拍戲同拍節目我都OK,佢哋都好就我嘅,就算之前拍戲開5日工都有差唔多10萬,通常10日之內搞掂,因為我要返嚟香港,我仲有三個孫,我會掛住佢哋。」相信之後大家都有機會欣賞到更多車保羅的演出!


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!