掃呢頁CODE去手機

2022年12月14日 星期三

龔嘉欣無緣最佳女主角  與死敵陳瀅同台零交流:未得閒恭喜佢 #陳瀅 #龔嘉欣

《萬千星輝頒獎典禮2022》今日(14/12)無綫舉行記者會,宣布各個獎項的10強入圍名單,之前龔嘉欣憑着劇集《18年後的終極告白2.0》入圍《最佳女 ...




《萬千星輝頒獎典禮2022》今日(14/12)無綫舉行記者會,宣布各個獎項的10強入圍名單,之前龔嘉欣憑着劇集《18年後的終極告白2.0》入圍《最佳女主角》,可惜最新公布的十強名單,龔嘉欣忍痛止步,另一獎項《最受歡迎電視女角色》則繼續留低,她上台發表感言是忍唔住眼濕濕,引用林子善的說話,表示:「冇提名唔代表冇實力。」事後接受《香港01》訪問時,都故作堅強表示:「我覺得每一次拍一套劇,到到年尾嘅時候,頒獎禮就好似派成績表,頭先都有其他同事講,冇被提名或者唔入十強,唔代表冇實力囉,每一次有提名我都好開心嘅。」

早前嘉欣同陳瀅疑鬧不和,事件傳得沸沸揚揚,今日兩位當事人首度同框,但全程零交流,未見有眼神接觸同及互動,當問到陳瀅入圍「最佳女主角」有否恭喜她時?嘉欣就口窒窒咁講:「哦…哦…我未得閒住,佢做緊訪問,但我覺得每一個同事都好開心,每一個人都好努力,所以我哋同事間,都會互相鼓勵同支持(會唔會想同陳瀅合作?)我記得有人話返俾我聽,係一齊拍過平安谷,不過合作時間唔係好多,得幾日戲份,我都幾想拍一啲好似《美麗戰場》咁嘅劇,我睇得都幾刺激。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!