掃呢頁CODE去手機

2022年12月24日 星期六

Yahoo Awards 2022|古天樂獲「年度風雲人物」 張艾嘉大讚年輕演員專業 #古天樂 #張艾嘉

YahooAwards2022|古天樂獲「年度風雲人物」張艾嘉大讚年輕演員專業《YahooAsiaMultiverseBuzzAwards2022》昨 ...




Yahoo Awards 2022|古天樂獲「年度風雲人物」 張艾嘉大讚年輕演員專業



《Yahoo Asia Multiverse Buzz Awards 2022》昨晚假九展舉行,獲得「年度風雲人物」的古天樂表示很開心,因證明努力沒有白費,亦感激大家搜尋他。古仔指新年願望希望身體健康及疫情能盡快過去:「因為過去幾年大家防疫都比較攰,想放鬆出去玩。」他又自爆近日身邊很多人也中招,而且更中完又中,所以自己亦很小心,並謂就算是聖誕及新年,因為雙親年事已高,加上疫情未穩定,故不打算去旅行,古仔稱有時亦會在家戴口罩:「有時突然咳嗽一聲,自己都擔心,但始終一齊食飯,好難成日戴。」雖然去年成績理想,但古仔因拍攝新戲,所以暫未有時間慶祝,而他亦正計劃在農曆新年舉辦春茗慶功,問到會否出錢抽獎?他笑說:「唔好成日講錢,不過為咗獎勵大家過去一年努力,加上近幾年都冇一齊食飯,所以先搞春茗。」

【點擊睇古天樂得獎情形】:

古天樂。
古天樂。
古天獲得「年度風雲人物」。
古天獲得「年度風雲人物」。
一身皮褸好有型!
一身皮褸好有型!
張艾嘉亦有到場。
張艾嘉亦有到場。
張艾嘉亦有到場。
張艾嘉亦有到場。


早前憑電影《燈火欄柵》成為金馬影后的張艾嘉獲得「亞洲人氣演員」,張姐笑指自己不知道什麼人會搜尋自己,不過能得到這個獎項也感到很開心,張姐指平常沒有經常上網,不過也會搜尋食譜然後跟著煮,問到久未在港出席頒獎禮感覺如何,她指在台上聽到台下狂叫,感覺大家也很熱情,而她亦指近兩年也有認識一些香港的新人:「前一排有同Angela(袁澧林)做戲,有好多新人以前未合作過嘅,都覺得佢哋好專業。」問到張姐是否有留意MIRROR、ERROR等男團及其他女團?她即表示ERROR剛剛有跟她打招呼,問到他們是否來搲撈?張姐說:「唔係呀,見到佢哋好乖,佢哋走咗之後大家喺度笑,我問笑乜?佢哋話好少見到佢哋四個人咁乖、咁斯文。(佢哋講乜?)張姐好,我哋過嚟打招呼嘅,(係咪感覺佢哋想你開戲?)我諗佢哋仲忙過我。」張姐表示明年亦安排了很多工作,故希望能在新年時可以休息:「呢兩年我都好忙,我喺電影發展局入面,要做一個計劃係傳承,帶香港新嘅導演,呢個project我哋開始咗半年時間,明年希望完成呢個project。」

【其他文章】:

莊韻澄歲半囝囝驚爆意外燒到禿頭 怒轟外傭疑博炒hea做

佘詩曼克服雞仔聲首推單曲 入行25年獻聲感激身邊人

57歲羅霖露香肩色誘蔡康年極重口味 事後迷之笑容睇到網民打冷顫

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!