掃呢頁CODE去手機

2023年2月27日 星期一

王麗嘉經常大派福利 父親王敏德由尷尬變超開明:佢哋識玩啊 #王敏德 #王麗嘉

電影《毒舌大狀》票房突破過億,成為香港史上最高票房電影,有份參與演出的王敏德今日(26/2)出席文化節活動,提到得悉《毒舌》票房破憶心情時,他坦言好開 ...




電影《毒舌大狀》票房突破過億,成為香港史上最高票房電影,有份參與演出的王敏德今日(26/2)出席文化節活動,提到得悉《毒舌》票房破憶心情時,他坦言好開心,仲捉住黃子華的手大嗌:「男主角黃子華好似我哋嘅隊長,捉住我哋一路嗌一路上,好開心有呢個機會,你唔會預計到個反應係咁樣,好開心。」他希望《毒舌》可以原班人馬開續集再創佳績,仲爆遲點會與劇組一齊食飯慶祝啊!

另外,王敏德兩個女兒王曼喜(Kayla)與王麗嘉(lrisa)遺傳媽媽好身材,經常在IG大派福利,大方分享性感照,而作為爸爸的王敏德聞言即搖頭表示好曳:「Omg好曳啊,我未睇過,而家我唔睇㗎啦,佢哋自己負責(驚激親所以唔睇?)唔係,我講笑,佢哋係OK,我有信心,佢哋識玩啊(咩意思呢?)我意思係佢哋負責佢哋嘅生意,都ok啊佢哋影得好靚。」果然係開明嘅爸爸!

其實在2019年,當時Kayla同Irisa都大方騷自己的模特兒身形,但作為爸爸的Michael似乎就有點不滿。對於兩個寶貝女相繼大曬性感相,王敏德當時無奈表示情況愈來愈嚴重,更有朋友問相中的是否自己的女兒,令他大感尷尬。其實Irisa是獲內衣品牌邀請拍攝一系列照片,王敏德也表示為女兒感到驕傲,可以繼承媽咪衣鉢,成為一名模特兒!

Irisa胸前的泳衣白印好搶眼。(王麗嘉ig)


Irisa身材Fit爆。(王麗嘉ig)


Irisa胸前的泳衣白印好搶眼。(王麗嘉ig)


王麗嘉身材驕人。(王麗嘉ig)


仲有長腿。(王麗嘉ig)


阿爸王敏德開始睇得開。(王麗嘉ig)


最近再做內衣品牌模特兒。(王麗嘉ig)


最近再做內衣品牌模特兒。(王麗嘉ig)


最近再做內衣品牌模特兒。(王麗嘉ig)


最近再做內衣品牌模特兒。(王麗嘉ig)


家姐王曼喜身材都好好。(ig@kaylaiw)


家姐王曼喜身材都好好。(ig@kaylaiw)


家姐王曼喜身材都好好。(ig@kaylaiw)


王曼喜最近再做內衣模特兒,展現自信一面。(ig@kaylaiw)


王曼喜最近再做內衣模特兒,展現自信一面。(ig@kaylaiw)


王曼喜最近再做內衣模特兒,展現自信一面。(ig@kaylaiw)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!