掃呢頁CODE去手機

2023年2月12日 星期日

蔡思貝:蔡思貝跑半馬破個人紀錄 緋聞男友余德丞甘拜下風 #余德丞 #蔡思貝

無綫「視后」蔡思貝參加香港馬拉松半馬賽事,以1小時47分34秒完成,在3151位女參賽者中排名120,成績相當好,比起2018年的成績快21秒,果然是 ...






無綫「視后」蔡思貝參加香港馬拉松半馬賽事,以1小時47分34秒完成,在3151位女參賽者中排名120,成績相當好,比起2018年的成績快21秒,果然是TVB女鐵人。思貝今次與長跑老師前香港紀錄保持者吳輝揚一起跑,師傅給他一百分大讚表現,他指若果天氣好,不是落雨與濕度高,相信她的成績會更快。思貝也自覺成績可以再快一點,跑到西隧斜路時感到比較辛苦,因跑斜路並不是強項。


在比賽中做出個人最佳成績的她透露花了兩個月時間練習了30課,幾乎隔日練跑,已經盡了力,但覺得可以做得更好,她說:「初時自己冇諗過參加,因為冇信心,覺得唔夠fit,但係咬緊牙關去挑戰自己,亦都唔想草草了事,所以即刻搵師傅訓練。」她直言希望隨後參加全馬賽事,認為人生總要跑一次馬接松比賽,也希望參加海外賽事,測試自己實力。問到可有興趣參加日本的櫻花道、蜜瓜道跑步比賽,可以邊吃邊跑,她則說:「呢樣就唔得,因為我跑步要好專心,我驚會分心。」


至於蔡思貝緋聞男友余德丞亦有參加,以1小時19分28秒完成10公里賽事。今次是他早年心臟出問題後首次參加正式跑步比賽,坦言志在參與,不計賽果,完成已感滿意。講到蔡思貝也有參加半馬賽事,問到下年可會一起跑?他笑說:「唔會啦,佢跑得太快,跟唔到,佢黐線架。跑半馬對我來講太長,佢接受嘅係專業訓練,我呢啲只係業餘。」他透露在跑馬地練跑時也碰見過蔡思貝,問到可會請她訓練跑步?他笑說:「唔好喇,跑完之後約食飯算啦。」


余迪偉近日炮轟艾粒性取向歧視與職場欺凌,余德丞被問到電台節目拍檔余迪偉的心情怎樣?他說:「唔知,因為平時見佢都係嘻嘻哈哈,又冇見佢呻,如常主持節目。」講到有指事件是余迪偉為艾粒演唱會宣傳,他說:「唔知,903嘅同事一向好齊心,最緊要佢開心。」


而對於余德丞讚跑得很快很黐線,蔡思貝則笑說:「佢偏心我啫。」又對對方指約她食飯好過約跑步笑而不語。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!