掃呢頁CODE去手機

2023年3月19日 星期日

專訪|馬國明不介意台慶靠邊站:收工走咗冇人知幾開心 #台慶 #馬國明

湯洛雯與馬國明雖然年齡相差13年,但仍無阻兩人愛得火熱。(陳順禎攝)湯洛雯與馬國明雖然年齡相差13年,但仍無阻兩人愛得火熱。(roxannetong@ ...






湯洛雯與馬國明雖然年齡相差13年,但仍無阻兩人愛得火熱。(陳順禎攝)


湯洛雯與馬國明雖然年齡相差13年,但仍無阻兩人愛得火熱。(roxannetong@IG)


「性格佛系」對c位無衝勁只想收工回家

馬國明入行24年,人生有一半時間貢獻於演藝,全因熱愛「演戲」,惟娛樂圈是一個大染缸,學懂「社交」極為重要,但馬國明偏偏背道而行,如此「被動」的性格,在娛樂圈會好蝕底,但他卻十分滿足:「我好鍾意呢個性格,因為喺呢個圈到反而煩少咗好多嘢,我少好多煩惱,我又唔會覺得少咗機會,我覺得幾好彩啊喺呢個圈,有次同黎耀祥拍嘢,佢話其實一個演員一生有一個角色,令到觀眾記得你,已經係好幸運嘅一件事,況且我都唔止一個角色,所以我都知足。」

台慶大合照企位沒有指標性

他認為:「有時太積極可能行出嚟會好乞人憎,太強求有時會乞人憎,一強求好多嘢就會斤斤計較。」他用台慶企C位作比喻:「有啲同事好介意,譬如我們每一年影大合照企邊個位,其實我又真係冇乜所謂,我心諗企一個最唔顯眼嘅我最好,越早走咗都冇人知,收工走咗都冇人知幾開心,但有啲同事好介意,點解要介意呢?我覺得公司企位不能作準,唔應該比嗰個企位定咗你自己嘅價值,你知自己價值喺邊度,咁企後啲又有乜所謂呢?」

他坦言或多或少受到前輩Benz雄(許紹雄)影響,以前拍戲Benz雄曾分享他的一套個人h看法,令他記憶猶新:「某程度上呢個性格我都係我同Benz拍戲嘅時候,佢都係有少少灌輸左比我,佢話你做主角,一日做十幾廿個訪問,我拍完套戲拍拍「囉柚」走咗啦,我又唔使做訪問幾開心,做主角每次只可以拍一套,我做一個最強的綠葉,可能同時間拍四五套戲,收到嘅片酬可能差唔多,但佢又唔使做好多應酬嘅嘢,我又覺得幾啱喎,喺我角度,我就覺得你個死老鬼都幾識享受,好醒喎你睇得咁透!」

馬國明專訪相。(梁碧玲攝)


馬國明專訪相。(梁碧玲攝)


馬國明專訪相。(梁碧玲攝)


馬國明專訪相。(梁碧玲攝)


馬國明專訪相。(梁碧玲攝)


馬國明專訪相。(梁碧玲攝)


馬國明專訪相。(梁碧玲攝)


馬明重提舊愛黃心穎,大方祝福女方繼續走自己喜歡的路。(梁碧玲攝)


馬明重提舊愛黃心穎,大方祝福女方繼續走自己喜歡的路。(梁碧玲攝)


馬明重提舊愛黃心穎,大方祝福女方繼續走自己喜歡的路。(梁碧玲攝)


馬明重提舊愛黃心穎,大方祝福女方繼續走自己喜歡的路。(梁碧玲攝)


馬明重提舊愛黃心穎,大方祝福女方繼續走自己喜歡的路。(梁碧玲攝)


幸好大家都搵到摯愛,繼續各有各的生活。(梁碧玲攝)


幸好大家都搵到摯愛,繼續各有各的生活。(梁碧玲攝)


幸好大家都搵到摯愛,繼續各有各的生活。(梁碧玲攝)


幸好大家都搵到摯愛,繼續各有各的生活。(梁碧玲攝)


幸好大家都搵到摯愛,繼續各有各的生活。(梁碧玲攝)


幸好大家都搵到摯愛,繼續各有各的生活。(梁碧玲攝)


馬明表示未有機會觀看心穎的復出MV。(梁碧玲攝)


馬明表示未有機會觀看心穎的復出MV。(梁碧玲攝)


馬明表示未有機會觀看心穎的復出MV。(梁碧玲攝)


馬明表示未有機會觀看心穎的復出MV。(梁碧玲攝)


馬明表示未有機會觀看心穎的復出MV。(梁碧玲攝)


馬明表示未有機會觀看心穎的復出MV。(梁碧玲攝)


馬明表示未有機會觀看心穎的復出MV。(梁碧玲攝)


,不過念在舊情,馬明仍希望心穎能夠成功。(梁碧玲攝)


,不過念在舊情,馬明仍希望心穎能夠成功。(梁碧玲攝)


,不過念在舊情,馬明仍希望心穎能夠成功。(梁碧玲攝)


,不過念在舊情,馬明仍希望心穎能夠成功。(梁碧玲攝)


,不過念在舊情,馬明仍希望心穎能夠成功。(梁碧玲攝)


,不過念在舊情,馬明仍希望心穎能夠成功。(梁碧玲攝)


,不過念在舊情,馬明仍希望心穎能夠成功。(梁碧玲攝)


馬明最後溫柔表示:「咁我都就嚟結婚。」(梁碧玲攝)


馬明最後溫柔表示:「咁我都就嚟結婚。」(梁碧玲攝)


馬明最後溫柔表示:「咁我都就嚟結婚。」(梁碧玲攝)


馬明最後溫柔表示:「咁我都就嚟結婚。」(梁碧玲攝)


馬明最後溫柔表示:「咁我都就嚟結婚。」(梁碧玲攝)


馬明最後溫柔表示:「咁我都就嚟結婚。」(梁碧玲攝)


馬明最後溫柔表示:「咁我都就嚟結婚。」(梁碧玲攝)


馬明最後溫柔表示:「咁我都就嚟結婚。」(梁碧玲攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!