掃呢頁CODE去手機

2023年3月5日 星期日

黃宗澤:黃宗澤王浩信搞「小圈子」 胡定欣被孤立幻想有朋友 #王浩信 #胡定欣 #黃宗澤

視帝王浩信、視后胡定欣與黃宗澤相隔10年再聚首拍劇,面對「柴娃娃」拍攝友情戲份,定欣即投訴經常被孤立,即使唯一一場同場戲,也只能匿埋一邊幻想,相反兩男 ...






視帝王浩信、視后胡定欣與黃宗澤相隔10年再聚首拍劇,面對「柴娃娃」拍攝友情戲份,定欣即投訴經常被孤立,即使唯一一場同場戲,也只能匿埋一邊幻想,相反兩男早收劇本後已經常飯敍交流,更不時即興排戲,未開拍已入晒戲!


王浩信、胡定欣及黃宗澤(Bosco)16年前首結劇緣,其後亦有一次合作機會,之後兜兜轉轉近10年,至近日才有幸於邵氏劇《廉政狙擊》「重聚」。該劇以5位好朋友童年經歷的塌樓事件揭開序幕,眾人於現實生活亦相當熟落,故演繹友情戲時得心應手。


黃宗澤公開擇偶條件


談到幾位主角各有內心創傷,浩信直言收劇本時甚有壓力:「因為講我令到啲好朋友有咁嘅下場,分析角色後覺得佢有心理病,查案唔要命,見好友面臨崩潰、孭住好重包袱,見佢哋好辛苦,有好多內心戲,有自虐Feel,我又幾鍾意。」浩信與Bosco還有連場動作戲,Bosco透露開拍前不時與浩信約食飯,從中了解雙方角色,更會即興排戲,感覺特別。


相對於兩男的友情,定欣的角色卻狐獨得多,因她飾演復仇者,即使面對幾位好友也不能表露心迹:「佢哋4個(浩信、Bosco、黃智雯、吳卓羲)啲戲份成日一齊,我就自己一個幻想友情,記得佢哋首次喺班房拍完Send張相出嚟,係智雯加番我上去,之後出海拍又冇我份,唯一一場喺學校搵錦囊,我都要匿埋簾後面,真係好孤獨!」


談到感情事,定欣與Bosco仍然單身,不過女方日前漏口風表示有了解中的對象,她說:「識朋友都要嘅,因為身邊朋友冇時間理我,已經好盡力照顧我咁耐,都有啲唔好意思,所以希望真係有緣分遇到伴侶。(真係林盛斌介紹?)佢話務必幫我搵,我話睇吓會唔會拆佢招牌先。」而Bosco大談擇偶條件:「合眼緣,要過阿媽嗰關。(再遇圈中人呢?)冇辦法,認命(要求高?)我奄尖聲悶,有強迫症,要搵個仲勁嘅先得。」


至於浩信與太太陳自瑤的關係經常成為話題,他無奈說:「都講晒,再講又係咁!我覺得宣傳劇又唔使搬屋企人嚟講,每個人處理方式唔同,我最愛除咗屋企人,仲有呢個行業,都花好多心力、努力去做一件事,希望大家集中作品上。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!