掃呢頁CODE去手機

2023年4月27日 星期四

張敬軒再推新歌《隱形遊樂場》  緊張粉絲反應:唔敢睇留言 #張敬軒

張敬軒今天(24日)出席《第一屆十大Reel頒獎典禮》,現場佈滿軒公粉絲,場面墟冚!近日軒公在直播時透露父親身體不適險死情況,決定將父母安排回港居住方 ...




張敬軒今天(24日)出席《第一屆十大Reel頒獎典禮》,現場佈滿軒公粉絲,場面墟冚!近日軒公在直播時透露父親身體不適險死情況,決定將父母安排回港居住方便照顧二人,非順孝順,不過軒公表示兩老仍在廣州,事關爸爸仍依依不捨:「未啊未啊,爸爸仲好似依依不捨咁囉,咁我明既,佢係廣州生活咗咁多年,咁但係香港呢邊,佢哋隨時都可以過得嚟。」

不過,軒公最近剛發佈全新單曲《隱形遊樂場》,要頻頻宣傳,被問到會不會沒有時間照顧兩老?他說:「大家住埋一個地方就容易啲嘅我覺得,我諗相處嘅時間點都會比以前分隔兩個城市會好好多。」另外,軒公事隔成年再出新歌,相信會收到大家的迴響,不過軒公卻直言唔敢睇:「新歌嗰度唔知呀我唔敢睇,我成年冇出到新歌,直至今日出嚟做嘢,因為喺澳門拍野拍咗幾日,今日見到大家有啲反應,大家知喎,咁我就覺得暫時第一關係過到先啦,下個禮拜先正式開始宣傳。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!