掃呢頁CODE去手機

2023年4月27日 星期四

瘋傳MIRROR今年全隊復出合體開騷 姜濤首洩消息:團體騷好快會有 #MIRROR #姜濤 #瘋傳

MIRROR人氣成員姜濤今午(27日)現身個人品牌記者會,吸引大批姜糖到場支持。首次做老闆,姜濤除分享品牌理念之外,亦表示因為太喜歡小朋友關係,所以特 ...




MIRROR人氣成員姜濤今午(27日)現身個人品牌記者會,吸引大批姜糖到場支持。首次做老闆,姜濤除分享品牌理念之外,亦表示因為太喜歡小朋友關係,所以特地開設童裝。姜濤接受訪問時,指如今除咗音樂之外,可以透過品牌表達自己想要傳達的訊息,整個計劃籌備近半年時間有多,不過問到投資幾多時,姜濤稱不太清楚:「應該都有6、7位數,我覺得我呢個老闆唔係好盡責,因為對於錢嘅嘢我不嬲都唔係好識,唔係畀公司就係屋企人睇啲數。(叫媽媽核數?)佢都唔係好識,但都會盡能力幫我睇。」

品牌設計以一個心形連着一個圓形,圖案有笑哈哈的表情,姜濤解釋其實是自己英文名TO(濤),而ZERO就有反撲歸零的意思,而品牌預計會推出99個系列:「我有計過,1年推出3個系列的話,都有20年,希望維持到20年,我都算係好似陪大家行呢個人生咁。」他又指將來一定會推出關於享受美食以及籃球系列,記者提議他可直接開餐廳,姜濤表示確有考慮過:「諗過開畀爸爸,因為佢真係廚師,雖然佢呢個年紀係退休狀態,但想有件事令佢開心,希望之後可以。」

另外,對於有傳將舉行個人演唱會,姜濤亦證實有此事,並指團體演唱會亦很快舉行:「我淨係知有自己,未知有邊幾個。有機會一定請唔同嘅人合作,你話請MIRROR兄弟,咁有機會一定同佢哋合作。」他又否認能以去年MIRROR演唱會門票換取個人演唱會門票,不過問到團體演唱會是否如傳聞所說在一月舉行,姜濤原來都不太清楚,仲要問花姐,雖然花姐教路「等公司公布」,但姜濤聞言後表示:「我自己都想知喎,不過團體演唱會都好快有」。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!