掃呢頁CODE去手機

2023年4月2日 星期日

炎明熹(GiGi):許志安唱《追》致敬 炎明熹向哥哥說心底話 #安仔 #炎明熹 #許志安

哥哥張國榮生前所屬的環球唱片今晚(1日)在灣仔會展舉行《想張國榮20周年致敬音樂會》,逾十名歌手包括許志安、梁漢文、蘇永康、兩大《聲夢傳奇》冠軍炎明熹 ...






哥哥張國榮生前所屬的環球唱片今晚(1日)在灣仔會展舉行《想張國榮20周年致敬音樂會》,逾十名歌手包括許志安、梁漢文、蘇永康、兩大《聲夢傳奇》冠軍炎明熹及任暟晴、曾比特、AGA江海迦等獻唱哥哥的名曲,並分享跟哥哥說的心底話,而組合XiX更跳唱《Miss You Much》,曾比特跳唱《無心睡眠》時全場反應佳。


獻唱《想你》及《奔向未來日子》的梁漢文,說自小已聽哥哥的歌:「我兩次參加歌唱比賽都係唱佢嘅歌,我1990年入行,但佢1989年封咪,所以冇得合作,每次阿梅(梅艷芳)搞派對,我都諗會唔會見到佢,直到1996年我終於有機會,參與電影《金枝玉葉》第2集,我去客串,我開心到有眼淚水標出嚟。我朝早9點坐喺化妝間,好緊張諗見到哥哥要講乜。之後我聽到開門聲,你估哥哥同我講乜?佢唔係講嘢,佢係唱『纏綿遊戲過後,誰人能捨得放手』,跟住佢拍我膊頭,我好似食咗10粒方糖咁。我咁多年冇講過呢件事,因為冇人請我參加哥哥嘅紀念音樂會,本來大會叫我唱另一首歌,我決定改歌,改唱我中四參加歌唱比賽時嘅得獎歌《奔向未來日子》。」


至於唱《最冷一天》及《毋須要太多》的蘇永康,說選唱《最》曲是有私心:「過去20年無論我唔開心、有情緒或失意,呢首歌陪我駕車返屋企,將情緒放低再返屋企。1985年我第一次去紅館睇哥哥嘅演唱會,佢叫我入後台,佢着住浴袍攤咗喺到,掟咗個蘋果畀我,問我好唔好睇,佢係一個好溫暖嘅人。10年前我喺另一場合,唱咗另一首歌,我覺得唱得唔好,好唔開心,我知佢實話唔緊要,因為佢好鼓勵同愛錫身邊人,但知道佢係鍾意完美,所以10幾年後再唱《毋須要太多》。」


許志安是自2019年和黃心穎爆偷食事件後,相隔4年後首度在音樂會上演出,為不容有失,連日來他在家中不斷操練。許志安出場時全場鼓掌,唱《追》後他說:「多謝你哋!多謝Leslie!」有歌迷更高呼:「安仔!」以示鼓勵,而許志安更和梁漢文及蘇永康合唱《左右手》。


至於壓軸出場獻唱《拒絕再玩》、《有心人》及《小明星》的AGA,則說:「今日好開心可以分享幾首我好喜哥哥嘅作品,記得哥哥講過愛別人之餘,你要識欣賞自己,希望大家聽歌之餘,亦會欣賞自己,你亦都係一顆小明星。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!