掃呢頁CODE去手機

2023年4月5日 星期三

方力申尊重家人意願由爸爸陪Maple 揚言不接女友機不想添加壓力 #Maple #方力申

藝人方力申(小方)今日(4日)出席慈善晚會,最近經常出席慈善的他就表示因為防疫措施放寬,生活開始復常,所以很多活動都開始活躍起來,而自己亦趁這段時間幫 ...




藝人方力申(小方)今日(4日)出席慈善晚會,最近經常出席慈善的他就表示因為防疫措施放寬,生活開始復常,所以很多活動都開始活躍起來,而自己亦趁這段時間幫忙籌款。女友葉萱(Maple)正在韓國面對著指證鄭明析,早前小方接受訪問時亦曾表明自己想陪同Maple到韓國面對公審,昨日及今日Maple亦要出庭作證,所以大家都十分留意小方的行蹤,想知道他有沒有陪Maple到韓國。

小方接受《香港01》訪問時表示自己尊重Maple家人的意願:「到最後睇佢屋企人嘅決定,我冇得去搶呢個位置㗎嘛,咁所以到最後個決定都係佢爸爸同佢去啦,我就留係香港。」

有關昨日Maple在韓國出庭時,有攝理教教徒出現在庭外,令Maple感到壓力,小方被問到會否擔心Maple在韓國的安全時,他說:「一個社會應該係理智嘅,法律應該係公正嘅,所以我覺得最後會有公正嘅裁判。」至於會否於Maple回港時去接機,他就表示不會去接機:「我知道早幾日好多傳媒去等,希望會送機,一來佢係一個圈外人,二來我唔係一個高調嘅人啦,所以我亦唔希望為佢添一啲壓力,亦唔想帶畀傳媒麻煩,咁所以我就唔會接機。」

小方說完不會接Maple機後,突然發現遺漏了叫大家也不要去,立即補回:「咁亦都希望大家都唔好啦,可以畀返啲空間佢,我覺得佢而家最需要就係空間。最緊要就係尊重佢自己嘅意願囉,如果佢希望自己一個人靜啲,咁就一個人靜啲囉。」小方亦表示自己雖然沒有陪同Maple到韓國,但仍然會每日保持聯絡,自己不會去追問她有關案件的事,只會以一個「聆聽者」身份去聽Maple說她的事情。

投7項【民選電影大獎】


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!