掃呢頁CODE去手機

2023年4月16日 星期日

中年好聲音|龍婷強調比賽公平公正 或與TVB簽長約:大把青春 #TVB #中年好聲音

《中年好聲音》即將進入總決賽,小龍女順利進入6強,她在接受訪問時表示:「心情好興奮。」目前總積分排第二名的她,問到擔不擔心對爭奪冠軍少了優勢,她就強調 ...






《中年好聲音》即將進入總決賽,小龍女順利進入6強,她在接受訪問時表示:「心情好興奮。」目前總積分排第二名的她,問到擔不擔心對爭奪冠軍少了優勢,她就強調:「我唔擔心,其實大家行到呢一步已經贏晒。我哋唱咗咁多歌,有邊個比賽可以俾選手唱差唔多十隻歌?跟住喺唔同方向去突破自己。」續問到對拿冠軍有信心?她二話不說:「有啲衝勁,自己落晒力,結果喺觀眾、評審到。(有傳內定冠軍?)內定好難,絕對係公平公正。」而她亦表示最近周吉佩(吉吉)表現不俗,問到是不是視他為勁敵,她強調:「唔會,大家都係好朋友,好珍惜一齊比賽,好享受同一個舞台。」因為節目小龍女人氣急升,而她亦坦承:「梗係有!出街食飯同我加油好開心。(有咩好處?)更加有自信。」

另外,對於比賽未完成而宣布開音樂會,票價分別為$980、$580 和$380 ,媲美李克勤、黎明等天王級,被網友質疑偏貴,她表示:「呢個票價唔係我訂,愛心係冇價錢。因為佢係一場慈善show,票價主辦單位去決定,我只係負責唱歌。」

目前表示待節目決賽完她才投入音樂會的練習。最後問到比賽完會不會同TVB簽約,她表示:「其實TVB俾咗好多嘢我,我都好想佢哋一齊合作。(簽長約五年、十年呢?)咁少,大把青春。」

龍婷表示節目公平公正,絕沒有內定。(陳順禎攝)


龍婷目前總積分排名第二名。(陳順禎攝)


龍婷人氣好高.(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


龍婷唔介意同TVB簽長約。(陳順禎攝)





本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!