掃呢頁CODE去手機

2023年5月13日 星期六

馬國明:法言人︱馬國明林夏薇婚照率先睇  趙璧渝靠「跪」入屋  #林夏薇 #法言人 #趙璧渝 #馬國明

無綫熱播劇《法言人》今晚(12日)大結局,婚照搶先睇!今晚劇情雖然繼續峰迴路轉,但劇組發布了「結局婚照」搶先睇,「金師爺」馬國明與「佑家」林夏薇、「大 ...






無綫熱播劇《法言人》今晚(12日)大結局,婚照搶先睇!今晚劇情雖然繼續峰迴路轉,但劇組發布了「結局婚照」搶先睇,「金師爺」馬國明與「佑家」林夏薇、「大雄」張頴康與「Hazel」蔣祖曼、「Will」黃嘉樂與「Coco」趙璧渝三對有情人終成眷屬,更齊齊舉行「單車婚禮」向「友情歲月」致敬,似乎意味金師爺脫罪成功。


首組CP馬明與薇薇相當甜蜜,攬到實一實影婚照,期間更是鼻尖碰鼻尖,甜蜜滿瀉。之前為飾演「走佬新娘」兩度披婚紗的薇薇,計埋結局已是第3度在《法》劇以婚紗露面,薇薇笑言:「今次真係算着得最多婚紗嘅一次,雖然今次影婚紗相唔使係咁跑,不過都有難度,因為要坐喺架單車度,就住啲姿勢嚟影相會抽筋。」談到與馬明的「金田CP」大受歡迎,薇薇坦言有意外驚喜:「見到觀眾正能量留言好鼓舞,都希望有機會再同佢合作。」


本為人妻的蔣祖曼,原來現實生活中從來沒有着過婚紗,也沒有拍過婚照,今次是為劇集第3度披嫁衣,並透露今次拍婚照過程「臨急臨忙」:「首先冇乜時間試造型,第二係嗰日好多相都得我自己一個,因為阿康(張頴康)嗰日有嘢做,我哋拿拿臨影完合照放佢走先。」她又笑言自己是「硬照殺手」:「如果場結婚戲係郁住嚟做,我係Ok,但一影相我就會怕醜同尷尬。」


至於趙璧渝則說很感激總監製劉家豪及監製陳志江給予機會,讓她有多個珍貴的第一次:「包括第一次上海報、第一次喺劇集片頭同片尾曲有鏡頭、第一次擁有咁完整嘅角色,第一次正式影有另一半嘅婚紗相,無論戴頭紗同戒指都係第一次。」談到角色「Coco」引發回響,她說:「好多親友甚至街坊都會叫我『Coco』,話我跪地嗰場好正好型,我真係好開心。第一次感覺到一個成功嘅角色會係點,當然背後係有好多幕後付出嘅努力去成就件事,我覺得自己好好彩。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!