掃呢頁CODE去手機

2023年6月30日 星期五

別叫我賭神|周潤發鍾情港產片家庭式創作 「荷里活邊有得你改」 #別叫我賭神 #周潤發 #賭神

「我哋所見的都係假像」金成問到發哥拍攝多部經典作時,會有感到當中是有所不同,有種預感會成為經典。發哥沉默了一會答︰「我講你知,我哋所見的都係假像,唔真 ...






「我哋所見的都係假像」

金成問到發哥拍攝多部經典作時,會有感到當中是有所不同,有種預感會成為經典。發哥沉默了一會答︰「我講你知,我哋所見的都係假像,唔真,只係有人用菲林記錄下來,我在現場做完之後已經丟了,不會刻意記住。」發哥覺得成與敗早有定數,一部戲的成功與否不是他可以控制。

發哥更以《英雄本色》做例子,「好多年後聽番製作人講,好多時部戲角色第一選擇,唔係周潤發,我喺呢行幾廿年嚟,好多時係執二攤執到金,就算係《英雄本色》阿Mark,原定係鄭浩南唔係周潤發。」

「荷里活大製作邊有得你改動」

雖然角色不是度身訂造,但拍攝時總可加入個人元素,令角色更周潤發。「當然有些場口是由演員自己豐富入去,有些東西不是三言兩語可以講晒,因為你經歷過,同導演講又接受時,演出來就多一個層次。」發可更分享演技就是在生活︰「生活的小節賦予我令角色豐富,不止是做出來,以前做過,有這經驗演出來會神似啲。」

周潤發在香港闖出名堂,去過荷里活拍戲,又到內地拍大製作,三地來說,發哥仍然是鍾意港產製作。「香港電影當年由廠景出到拍外景,要拎機腳,拎反光板,又在山上拎松枝當柴燒放煙,好家庭式手作仔,我好鍾意呢種感覺。我哋就係咁樣起家,好似一間工廠仔,所有員工圍威喂,開飯就整張檯食飯,食完飯又再開工,人與人之間的創作,就是坐埋一齊有咩唔掂就度好去。荷里活大製作邊有得你改動,你講呢句就呢句,你行呢個位就呢個位,好死板,你唔會鍾意呢種制度。」

點擊睇訪問原片


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!