掃呢頁CODE去手機

2023年6月30日 星期五

馮盈盈:孖高鈞賢深圳行超市爆戀事 馮盈盈:多謝話我哋有CP感! #馮盈盈 #高鈞賢

前港姐馮盈盈依家重新出發,「復出」拍攝《逆天奇案2》,早前自爆對北上拍劇卻步嘅佢,終於都敞開心扉,近日就有內地網友於深圳野生捕獲馮盈盈,更拍到佢喺《逆 ...






前港姐馮盈盈依家重新出發,「復出」拍攝《逆天奇案2》,早前自爆對北上拍劇卻步嘅佢,終於都敞開心扉,近日就有內地網友於深圳野生捕獲馮盈盈,更拍到佢喺《逆2》中有感情戲嘅高鈞賢同場,隨即令二人傳出緋聞。見馮盈盈以白色外套襯黑色褲,打扮休閒咁行超市,仲推住一車食物,盡興採購。而佢身旁嘅高鈞賢就踢拖,現場未見任何攝製人員,旁邊緊跟嘅就只有馮盈盈助手,估計屬於私人行程。相中更見到馮盈盈企喺高鈞賢旁邊,大笑掩嘴,笑得勁開懷,網友就笑言高鈞賢氹到馮盈盈好開心,之後又一齊離開超市,唔知佢哋會唔會因合作而擦出愛火花。


高鈞賢接受東網訪問時謂:「嗰日我哋喺屯門邊拍戲,本來大家拍完戲食飯,我架車可以揸返深圳㗎嘛!咁咪帶佢哋去深圳食嘢囉!我哋都有買啲蛋糕畀劇組同事食,咁當然唔係得我哋兩個,仲有其他工作人員喺度。」說到他們二人現時單身,會否擦出愛火時?他謂:「我哋見面都唔夠4、5次,依家拍拖都冇時間我成日都要飛嚟飛去,不過做朋友都好好傾嘅,佢係一個好努力、用功嘅女仔,邊讀書邊拍劇,我都想幫吓佢,因為佢上套劇個角色唔係討好,但今次佢係做一個好好嘅女仔,大家角色上會多啲溝通。」


至於馮盈盈接受東網訪問,對於新戀情,她說:「我同Matthew唔係拍拖,當日係因為開工拍劇《逆天奇案2》,趁住中間有段休息時間,就同埋我女助手 一行三人去超市,買零食手信返去慰勞劇組同事,多謝網民話我哋有CP感,我哋係劇中飾演情侶,證明我哋作為演員係好專業好稱職,亦多謝監製咁有眼光,搵啱我哋一齊拍劇合作,我同Matthew因為拍劇先啱啱認識,見到佢開工嘅時候不單對我, 對台前幕後所有工作人員都好nice,但係呢段時間我只想專心工作,專注自己事業,所以我暫時無任何談戀愛嘅想法,同Matthew唔會有任何發展空間!」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!