掃呢頁CODE去手機

2023年6月5日 星期一

林作:林作為抽水謀殺案開記招解畫 竟願意跪低向死者家屬道歉? #林作

林作因抽水荷里活廣場謀殺案被公司怒炒,他今日(5日)在律師陪同下,於母親半山家中召開記者會,他先指出自己雖然已被保險公司解僱,但因他的團隊仍留在公司, ...






林作因抽水荷里活廣場謀殺案被公司怒炒,他今日(5日)在律師陪同下,於母親半山家中召開記者會,他先指出自己雖然已被保險公司解僱,但因他的團隊仍留在公司,所以對客戶不會有任影響,對於有指他的團隊在他被解僱後,立即割席,林作否認此事,又自稱過去24小時收到他的客戶向前公司投訴,為何網民的說話會凌駕客戶利益之上。


到傳媒提問時間,林作被問到他的言論會否覺得傷害了兩位死者家屬?他指出:「未免睇得我太有影響力,佢哋嘅家人一定沉浸在極度悲痛之中,唔會理一啲唔關事嘅嘢,如果佢哋需要協助,例如法律建議或者發聲,我一如以往願意協助。(如果佢哋要你道歉?)絕對會道歉。」


林作記者會節錄:


「過去幾年,小弟抽水事件唔少,無論抽死人水還是DNA水,但未有任何問題,但今次話我係違反守則,我哋係極度不同意,又話我同公司價值觀係背道而馳,一間咁大間公司,作為一個無名小卒嘅我,要好好保護自己,因為呢個係好嚴重嘅指控,即係佢如果係熱血,我就係冷血,咁樣係好影響我之後出嚟工作嘅可能性。至於其他內容,好難同大家公開,因為要同法律團體溝通。林作表示不會道歉,更加會做好呢個行業,提升保險質素,呢個情況我係不自願地被離職,我預告嚟緊絕對有進一步行動。」


林作指如若然他的說話有影響出事者家人的心情,絕對會樂於道歉,他表示自己絕對沒有冒犯過死者及寬恕疑兇,故不會因網絡欺凌而跪低。他更指自己現時情況是水漲船高,很多工作都有聯絡他:「尋日係我瞓得最好嘅一晚,有唔同合作方邀我合作過去呢一日,網上啲人攻擊我多過攻擊個殺手,網民變態、瘋狂程度係勁過好多施展暴力嘅人,超越過正常人,抽水嘅定義係無傷大雅,但語言暴力同人生恐嚇係唔同。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!