掃呢頁CODE去手機

2023年7月28日 星期五

專訪|蔚雨芯被指「忽然富貴」 激動澄清入行娛圈16年三大誤解 #蔚雨芯

片場同導演爭論在《靈戲逼人》中,她飾演的張皓晴(Karen)與李日朗和張振朗有不少親熱戲份,原來事先蔚雨芯曾因為這件事而與導演爭論過。她說:「過多色情 ...






片場同導演爭論

在《靈戲逼人》中,她飾演的張皓晴(Karen)與李日朗和張振朗有不少親熱戲份,原來事先蔚雨芯曾因為這件事而與導演爭論過。她說:「過多色情或者暴露,我又覺得唔應該過多,好似呢套《靈戲逼人》(劇本)太多kiss同床戲,我就要拿捏究竟咩應該做,咩唔應該做,如果唔係觀眾睇得多真係會眼冤。唔係多就派糖咁樣,所以要拿捏得好。」

蔚雨芯一啲都唔開放

她表示自己有「感情潔癖」,其實內裡很保守。她說:「好難可以去到同男仔有身體接觸,所以做戲我都有返底線。」也因此在拍攝《靈戲逼人》時,她曾經因為劇本問題而與導演有「argue」(爭論)。她說:「喺廠景我都有arguing,都會同導演執着一啲位,到底好唔好呢,佢哋梗係想我畀多啲出嚟,但係多唔代表好。咁而家個角色大家喜歡就好啦,剛剛好。For感情嚟講,我都係比較感情潔癖,好難可以去到同男仔有身體接觸,所以做戲我都有返底線。」

她舉例說,當年參演《微交少女》時,也選擇了用裸替演出。她說:「翁子光好想我做裡面個啞妹,我爭扎咗兩個禮拜究竟接唔接,因為裡面啞妹有露點戲份,會殺人。當時子光就好想我拍:『你一定係啞妹。』我就望住佢:『吓,但係個角色有露點,我接咗啲人咪會以為我?』我嗰時好細個,子光就好好,佢搵咗個替身畀我。」

自言未夠專業

她續說,雖然翁子光明白她的難處,但她亦有感自己不專業。她說:「有時喺好專業嘅程度,(咁做)就係好唔專業。咁我係女仔嚟㗎,我都有矜持同底線,我都要尊重爹哋媽咪。每個人底線唔一樣,但係有戲做我一定全心全力去演出。」當被問到如果是出演像《色戒》中湯唯的角色時,她想了一想回答:「咁我係咪應該要答首先個對手要係梁朝偉先?哈哈哈。」

在其他人的眼裡,或者會覺得她不想有太多床上戲、親吻戲,是一種不專業甚至於是「麻煩」,事實上她這份執着源自於對愛情的保守。她說:「我要觀察一個男仔一年。咁多年都係報道過一個,嗰段係霧水情緣,我冇好多個,(5隻手指)呢個數數得晒。我冇試過同圈內人一齊,唔知呢,冇緣份啩,佢哋做戲太叻啦。哈哈,好驚呀。」

拍拖未必揀有錢人

至於被問到會不會和窮人拍拖時,她就回答:「基本上我拍拖係唔睇對方家底或者有冇錢,因為我試過同一啲自己打拚嘅男仔,因為我覺得佢好有power,好識去珍惜一啲嘢, 好緊要。如果佢本身background好有錢,佢未必識去珍惜你啲份愛。呢個世界係公平嘅,要搵一個background好又好嘅男仔,哪裡來呢?絕種啦。」

忽然富貴

近期有不少報道她「忽然富貴」的新聞,她亦澄清道:「呢個都真係OMG!我可以好直接咁講。人哋呢好鍾意將論壇上面嘅copy落嚟變做一單新聞,新聞出咗街之後每一間就copy就變瘋傳。當時我冇講出嚟,就係出律師信。因為我都要專重返爹哋媽咪,所有不實報道我都要take care佢哋感受,好多嘢都係屋企嘅,並不是某某男子。爹哋媽咪以前係做旅遊巴,好細個就退咗休,Office嘅嘢我都要一齊開會,去中國內地都要幫爸媽去簽,我哋好family love。到而家我都同屋企人住,如果係都會好無奈。」她解釋,幾年前自己買了的手袋,想不到也會被傳媒拿去「做新聞」。

搣甩「落選港姐」稱號

蔚雨芯坦言,自已在16歲的時候因為秀姑的推薦而去報名參加《香港小姐競選》,不過就只限於面試而沒有入圍,所以稱不上是「落選港姐」。她說:「我要講返我冇參加過,只係去過面試。個面試嘅來龍去脈就可愛嘅,就係當年16歲,我簽咗唱片公司架啦,叻哥好好,新年我去佢屋企豆利市,秀姑又喺度:『嘩,你咁靚女,又16歲去參加香港小姐啦。』就係咁秀姑就提名我參加,但係我16歲唔知頭唔知路就去咗。咁樂小姐見到我就話:『𡃁妹,你得16歲,簽咗唱片公司啦喎,不過唱歌幾好聽。』我唔想揹住呢個名銜,其實我冇去選,但係啲傳媒就唔知。」

場地提供:Glasshouse Greenery(Victoria Dockside K11 Musea)

蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯,專訪。(葉志明 攝)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)


蔚雨芯。(ig@rainkywai)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!