掃呢頁CODE去手機

2023年7月26日 星期三

掃毒3︱陳國邦曬流利泰文 方中信笑電影全男班︰咁多日都冇女仔 #方中信 #陳國邦

參演《掃毒3:人在天涯》的方中信、袁富華與陳國邦在首映禮上接受訪問,飾演泰國人的陳國邦現場大曬泰文介紹自己:「因為我(在戲中)係一個泰國人嚟,所以我要 ...






參演《掃毒3:人在天涯》的方中信、袁富華與陳國邦在首映禮上接受訪問,飾演泰國人的陳國邦現場大曬泰文介紹自己:「因為我(在戲中)係一個泰國人嚟,所以我要講好多泰文,我諗係呢咁多年嚟幾大嘅挑戰!拍完部戲之後,覺得呢種語言幾得意,令我產生咗啲興趣,所以我而家都學咗啲泰文!」

方中信亦分享最深刻的拍攝感覺:「唔係好多對白、係咁打,仲要夏天著冷衫、避彈衣!」而袁富華笑指:「最難忘係要吊起嚟畀人打囉!真實嘅感覺係:不如吊得緊啲」

《掃毒3:人在天涯》由一眾男演員合演,演員們亦笑指戲裡戲外亦是「男人的浪漫」!方中信回想拍攝時笑指:「好似拍咗咁多日都冇女仔喎!」陳國邦戲份集中在毒梟村寨,群戲不少,但亦笑指:「我視覺上係見到有女士在場嘅!不過同我哋啲戲就冇關係嘅!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!