掃呢頁CODE去手機

2023年7月26日 星期三

劉馬車自爆曾與鄧月平拍拖 被問會否告男方誹謗咁樣答 #劉馬車 #劉駿軒 #鄧月平

涉嫌非禮的網絡紅人劉馬車(劉駿軒)近日獲准保釋,重新在網上活躍起來,除了拍片外,更忽然自爆自己同鄧月平(Larine)拍過拖,貼上8年前的合照,稱後悔 ...




涉嫌非禮的網絡紅人劉馬車(劉駿軒)近日獲准保釋,重新在網上活躍起來,除了拍片外,更忽然自爆自己同鄧月平(Larine)拍過拖,貼上8年前的合照,稱後悔當年冇好好珍惜對方,又說:「月平佢一直都想關心我」、「我真係唔想你再為我傷心了」、「我會好好去保護你!」等,並獨家向《香港01》表示:「30歲前會娶佢,呢幾年我會鳳凰涅槃,我唔想比人話我食軟飯!」

「被拍拖」的Larine親自回覆劉馬車,說:「馬車,多年不見!估不到你依然是個有創意力想像力的青年。希望你好好做人,遇上難題不要傷害自己傷害別人,盡量尋求信任的人幫助!大家都唔好笑馬車啦,另外平祝馬車你官司關關難過關關過,平有點忙,學左(咗)一身好功夫可以保護好自己,勿念。勿念,不過原來我15歲時幾靚。」

雖然Larine說相中的她是15歲,但劉馬車指相片是8年前,即Larine大約19歲。事件在網上引起極大迴響,Larine出新Post說:「夏日炎炎多喝水,小心中暑,出現幻覺。」疑回應劉馬車,有網民問:「其實係咪真係同馬車拍過拖」她再回覆:「都話夏日炎炎飲多啲水以防中暑出現幻覺」

不少網民都問:「鄧月平肯告劉馬車誹謗未?」有人更去她的IG留言,而她則表示:「入行數載,也不是第一次食死貓,這不是第一次也不會是最後一次,專心專注做好自己該做的工作和訓練,走好自己的路,能力範圍內可以幫人的還是會幫,這樣就夠❤️」即無意告劉馬車誹謗,寧可硬食。

按圖睇更多鄧月平靚相:

鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)


鄧月平靚相。(IG@lllarine)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!