掃呢頁CODE去手機

2023年8月2日 星期三

孫慧雪:孫慧雪坐月食胎盤製粉紅藥丸補身:外國好流行! #孫慧雪

藝人孫慧雪上周宣布第二胎B仔出世,坐緊月嘅佢,尋日(1日)於社交網分享湊B點滴,大晒1樽粉紅色藥丸話:「趕最近的Barbie粉紅潮流,連我啲胎盤都製成 ...






藝人孫慧雪上周宣布第二胎B仔出世,坐緊月嘅佢,尋日(1日)於社交網分享湊B點滴,大晒1樽粉紅色藥丸話:「趕最近的Barbie粉紅潮流,連我啲胎盤都製成粉紅藥丸!」令到網民都好震驚!


民間有傳胎盤(俗稱紫河車)有補身等功效,佢表示:「我老公搵咗專人製成藥粉補身,入院生B當日向院方表示要留胎盤,並將專人預先寄嚟嘅雪藏箱交畀姑娘,待生產完,通知專人去醫院收回胎盤,並代為清潔蒸乾再製成藥粉,外國好流行,但香港好少有,我問專人點樣確保個胎盤係我嗰個?佢話真係講個信字,咁我惟有信佢啦,我大膽試㗎咋!」佢仲表示由於佗呢胎嗰陣有45吋巨型孕肚,所以胎盤真係好大:「正常兩、三個月食晒,但我個胎盤大到個份量夠我食半年。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!