掃呢頁CODE去手機

2023年8月5日 星期六

素海霖日本見面會衣著大解放 感謝粉絲支持︰想帶呢種文化返香港 #素海霖 #繪麗奈

香港首位在日本出道的AV女優素海霖(Erena),日前飛到東京,應邀舉行在當地首個見面及簽名會。雖然規模不算龐大,名額只60人,但最令Erena喜出望 ...




香港首位在日本出道的AV女優素海霖(Erena),日前飛到東京,應邀舉行在當地首個見面及簽名會。雖然規模不算龐大,名額只60人,但最令Erena喜出望外是九成粉絲都是日本人,只有一成是來自香港等地,而素海霖接受《香港01》訪問時,表示今次經驗好特別,好想將呢種見面會文化帶來香港。

見面會結束後,素海霖都不忘在IG繼續派福利,穿上性感水著拍片致謝︰「好多謝大家今天出席活動,可惜我仲未學好日文,但謝謝大家支持,期待再同大家見面。」

隨後素海霖接受《香港01》訪問,表示見到粉絲的熱情和愛戴,非常感動:「好開心今次來到日本,今次見面只有60個名額,而且要事前親身到店舖購票而非網上購票,所以每位朋友前後都要嚟兩次,好感激。最估唔到係當中九成都係日本人,其餘就係來自香港、上海、馬來西亞等地,非常感激,完全感受到大家的熱情。雖然我日文未夠班,我都會繼續努力。」

繪麗奈大尺度相網民流鼻血 網民問點解唔去台北成人展獲女神親回

獨家直擊|素海霖見面會堅持一腳踢 有夫妻拍拖支持︰會一齊睇AV

問到相比香港的見面會,今次的衣著明顯大解放,素海霖解釋因為活動性質不同,而且每一輪見面人數不多於5位,較易控制場面。她又覺得今次係一個好好的體驗,跟香港的見面會安排截然不同,大可效法。「我希望將這種活動文化帶返香港,啲人成日話香港人唔守規矩,但我今日見到嘅,既完全又好守規矩,所以我相信嚟緊,如果喺香港舉行同類嘅活動,都會守規矩。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!