掃呢頁CODE去手機

2023年8月25日 星期五

楊貫一設靈|三姐蕭秀香神情哀傷:去佢鋪頭一定請我哋食鮑魚 #楊貫一

著名國際大廚楊貫一,上月31日因病離世享年90歲,今日(25/8)於香港殯儀館設靈,讓親友作最後悼念。下午五時許香港粵菜女名廚三姐(蕭秀香)神情外傷抵 ...




著名國際大廚楊貫一,上月31日因病離世享年90歲,今日(25/8)於香港殯儀館設靈,讓親友作最後悼念。下午五時許香港粵菜女名廚三姐(蕭秀香)神情外傷抵達靈堂致哀,她受訪時表示:「其實我哋認識咗都有二十年嘅時間,佢為人好好,成日都會提攜關照我哋啲後輩,就好似我哋去到佢鋪頭度,佢一定要請我哋食嘢,仲要一定請我哋食鮑魚。佢喺業界度係好受到我哋嘅尊重同歡迎。(有冇合作過?)我哋就冇,始終我哋層次唔同,佢高好多。(幾耐之前見過佢?)大約喺半年前我哋先見過面,當時見佢都好精神,當收到佢話走咗,我哋係好嘩然,因為我哋喺呢段時間,係冇收到佢有事嘅消息,咁所以知道佢走得咁突然我哋係好傷感,同埋係業界好大嘅損失。」

三姐透露半前見過楊貫一。(陳順禎攝)


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!