掃呢頁CODE去手機

2023年8月21日 星期一

菊梓喬(Hana):菊梓喬北上首接真人騷 潔癖發作內衣褲裝滿篋 #內衣 #底衫褲 #菊梓喬

歌手菊梓喬(Hana)目前身在內地拍攝音樂旅行真人騷《唱遊大灣區》,節目組還找來新世代的炎明熹和曾比特參與拍攝,他們將兵分三路,一邊旅行一邊創作新歌。 ...






歌手菊梓喬(Hana)目前身在內地拍攝音樂旅行真人騷《唱遊大灣區》,節目組還找來新世代的炎明熹和曾比特參與拍攝,他們將兵分三路,一邊旅行一邊創作新歌。Hana會走遍珠海、澳門、江門和中山,她在社交網分享拍攝花絮,見穿背心的她梳孖辮乘坐纜車。


她指當地天氣很熱,此行預計逗留超過一星期,而出發前已做足準備工夫:「唔係誇張,真係好大陣仗,要帶一個大篋裝內衣褲同護膚品!」她此行帶了3個大的行李箱,自認有少許潔癖,所以自備床單、枕頭、水煲及風筒等必需品:「預一日要兩、三套衫拍攝,依家天氣又熱,連內衣褲都要帶多啲,我執咗一篋去!」她指疫情期間在酒店隔離,反而不用帶太多衣物,因為有時間洗衣,但今次行程相當緊湊,每天都一大早出發拍攝。


拒向吳卓羲取經


Hana很開心有這個新體驗,因為今次是她首次拍真人騷,提到緋聞男友吳卓羲先後參與真人騷《披荊斬棘2》及《大灣仔的夜》,經驗較豐富,問她出發前可有請教對方?她表示:「唔好學人,唔好模仿人,做真人騷最緊要表現真我,將最真實嘅一面呈現出嚟。」雖然盛傳他們已玩完,但吳卓羲早前大方透露雙方還有聯絡,問到現時關係?Hana不願多談,只說:「都係咁!」


最近接連做了幾個音樂會的她被指豬籠入水,她即伸冤:「梗係唔係!我真係落袋唔多。」她指自己的情況比較複雜,有口難言:「我有兩間經理人公司,兩邊都要抽佣,唔同騷唔同歌酬,有啲騷唔係為搵錢,主要係同粉絲見面。有啲騷嘅製作開支係要我畀,七除八扣真係唔多。」她希望將來正式舉行巡演,也希望工作愈來愈多:「再忙啲我仲開心,有得做我就開心㗎」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!