掃呢頁CODE去手機

2023年8月21日 星期一

寵愛Pet Pet丨梁雯蔚小背心勁吸睛 狠摑林夏薇獲好評:打人唔過癮 #林夏薇

梁雯蔚(Sandy)今日(21/8)現身葵涌出席無綫熱播劇集《寵愛PetPet》傳宣造勢活動。提到在劇中一登場就憑緊身小背心大曬驕人身材成功搶鏡,加上 ...




梁雯蔚(Sandy)今日(21/8)現身葵涌出席無綫熱播劇集《寵愛Pet Pet》傳宣造勢活動。提到在劇中一登場就憑緊身小背心大曬驕人身材成功搶鏡,加上大罵林夏薇狠摑對方,網民睇到留言大讚打得好。

Sandy受訪時表示:「其實喺呢個造型上監製係畀咗好多心機,要求呢個角色嘅身材突出少少,變咗大家會睇到有啲小背心嘅出現,而我都有睇網民嘅留言,咁所以我都好滿意自己嘅表現,都符合自己嘅預期。」

Sandy續說:「好記得打林夏薇嗰場戲係我拍呢套戲嘅第一場戲,而喺拍之前我係好驚,唔知點樣打,因為我從來都冇打過人。不過薇薇佢就叫我放心咁打落去,我就用咗8成嘅力就一下打過去,就係咁只係拍咗一次,導演就收貨,好彩唔使再拍,事後我都唔好意思見到佢塊面紅晒,其實打人都真係唔過癮,壓力都真係幾大。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!