掃呢頁CODE去手機

2023年8月17日 星期四

那年盛夏我們綻放如花|Marco想獻螢幕初吻畀Yanny 非洲之行玩屎 #Yanny #如花 #李健仁 #陳穎欣

ViuTV劇集《那年盛夏我們綻放如花》今午(17日)舉行記者會,歐鎮灝(George)、邱彥筒(Marf)、葉振弘(Marco)、葛綽瑤(Yoyo)、 ...




ViuTV劇集《那年盛夏我們綻放如花》今午(17日)舉行記者會,歐鎮灝(George)、邱彥筒(Marf)、葉振弘(Marco)、葛綽瑤(Yoyo)、駱振偉等人均有出席。

劇集播放在即,George坦言心情緊張,但對於收視部分就未有太大壓力,因為口味十分個人化。「自問今次真係畀足心機,當然有唔好嘅地方都希望大家留言提點,下次改進。」二人透露拍攝時間雖然有點趕,但尚算可接受。

Marco自爆在劇中十分多情,最開心是與女神Yanny(陳穎欣)做對手戲:「每日都唔捨得收工 ,我同佢拍時目光完全無望過George。」 Marco之後更笑言希望自己的螢幕初吻對象是Yanny,仲話無論係蜻蜓點水式或者熱吻都無任歡迎。

Marco日前才剛由非洲返港,他表示此行拍攝玩得十分癲,尺度亦好盡。「未去到食屎,玩啫,大家都鍾意玩,我配合下。(有無食?)我冇,其他人有無人偷食我就唔知,為咗黃金畫面。我嘅黃金畫面係嘔,有食蚊餅。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!