掃呢頁CODE去手機

2023年8月17日 星期四

李幸倪Gin Lee:李幸倪獻打卡攻略 搭專屬叮叮講緣分 #Gin Lee #李幸倪

英皇歌手李幸倪獲公司揼本打造期間限定的專屬電車,車身除了有其靚樣,還有其愛貓的肖像。她歡迎歌迷任意打卡,並提供乘搭攻略。李幸倪(Gin)加盟英皇後受到 ...






英皇歌手李幸倪獲公司揼本打造期間限定的專屬電車,車身除了有其靚樣,還有其愛貓的肖像。她歡迎歌迷任意打卡,並提供乘搭攻略。


李幸倪(Gin)加盟英皇後受到力捧,新歌《企好》獲公司豪花近6位數租了一架主題電車,圍繞港島區行駛作宣傳。得知專屬電車開動,她第一時間做乘客打卡,笑言:「梗係開心自己好鍾意搭叮叮,平時如果唔趕時間都會搭叮叮,我諗呢排都會搵多啲藉口去搭!」


愛貓有份「上車」


Gin感激公司及同事為她籌備,更找來本地插畫師在車身畫上不同的動物,她說:「同事知道我好鍾意動物,諗住配合番我首歌名,畫咗好多唔同動物全部都『企好』晒!」電車另一賣點是她的肖像旁有其愛貓「杏仁糊」,令她開心不已:「我之前睇幅圖已經好鍾意,一路等緊架車幾時出嚟,所以出車嗰日第一時間去打卡,覺得真係好靚!」


她指這款主題電車全港只此一架,粉絲想乘搭都要睇緣分及運氣,但就提供攻略:「好似係Random路線,會一路咁轉,最穩陣可能係喺總站等,我諗點都會等到啩?呢個係我自己嘅攻略,哈哈!」她已決定找天帶同父母一同乘搭,因為家人都很喜歡搭叮叮。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!