掃呢頁CODE去手機

2023年8月16日 星期三

專訪|陳慧琳預告澳門騷史無前例開高衩 點名軒仔Sammi還嘉賓債 #Sammi #張敬軒 #軒仔 #鄭秀文 #陳慧琳

天后陳慧琳(Kelly)今年強勢回歸樂壇先後推出了4首單曲,而且更與SingSingRabbit推出粵語版及日文版新曲,堅持一直出新歌報答歌迷。闊別舞 ...




天后陳慧琳(Kelly)今年強勢回歸樂壇先後推出了4首單曲,而且更與Sing Sing Rabbit推出粵語版及日文版新曲,堅持一直出新歌報答歌迷。闊別舞台四年的Kelly,即將攜金鑽班底在國慶黃金檔期 ,2023年9月30日至10月1日於澳門銀河綜藝館舉行一連兩場《陳慧琳 Season 2 演唱會 澳門站》勁歌熱舞,相信勢必掀起撲飛熱潮。Kelly接受《香港01》訪問率先透露世界巡迴行程表,演唱會籌備情況、歌曲編排細節、挑戰大尺度性感服裝,以及演唱會嘉賓心水名單。

Kelly表示:「完成澳門站之後,就會去新加坡,之後有可能會去美加,先再返嚟香港搞!」被問到會開騷兼順勢去埋旅行,她笑言:「疫情到而家都未去過旅行,所以都想去玩吓。」她續指細囝「小龍包」劉琛未打齊疫苗,並表示:「擔心屋企人嘅安全,唔夠膽帶佢哋周圍去飛,所以疫情嘅時間都停工。」

Kelly自1994年簽約唱片公司成為歌手,由出道至今推出過無數經典代表作品,對於演唱會選曲方面,她坦言選曲非常難取捨:「今次演唱會想唱多啲新歌,因為係舊嘅歌以前演唱會嘅時候都已經唱咗好多次,今次新歌方面會有好多唔同嘅編排去搞啲新思意。」至於會考慮組合金曲成串燒歌環節,她分享:「諗緊歌單,有太多歌!大家都仲傾緊,其實一切都係要等雷頌德編排。」被問到會考慮開放歌迷投票,她表示:「歌迷其實都會成日同我講想聽啲咩歌,仲會寫信俾我,所以我心裏面都知道佢哋想要聽啲乜嘢!」提到標誌性必唱歌單,她直指:「呢三首一定會唱,包括有《誰願放手》、《風花雪》、《花花宇宙》。」

這次演唱會以「Season 2」命名,其實是壓軸登場的全新單曲《 Season 2 》的歌名,此曲由名填詞人黃偉文(Wyman)創作,意味着Kelly再次投入音樂事業。Kelly透露:「新歌就屬於中班性嘅歌曲,比較着重旋律。Edmond幫我監製,Wyman填詞,請咗Cuson fung幫我作曲,第一次同呢位新作曲人,佢好知道唱嘅時候嘅感覺,佢都有喺錄音室度,我錄音嘅時候佢都有參與,呢首歌其實我覺得好有氣氛。」

講到演唱會有份參與演唱會歌曲編排的御用班底音樂總監雷頌德(Mark Lui )及演唱會主題曲全新單曲《 Season 2 》作詞人黃偉文(Wyman)現時還身處於英國,與Kelly分隔兩地。她則分享:「Wyman而家都協助緊新歌,都好貼切演唱會嘅主題。而Mark就會諗多啲唔同嘅歌曲編排,例如《一切很美只因有你》同埋《醉迷情人》都會有啲Mixing版本,一定要好型,所以而家都等緊佢回覆,不過而家未知道會搞快版本定慢版本。好似之前花花宇宙都係咁,收到先知道有一種好神秘嘅感覺!」

至於歌迷萬眾期待的演唱會舞台機關,Kelly指是次大型演唱會當然有舞台機關,並表示:「不過而家就未知情況,我諗啲屋會升上來嘅感覺,有啲層次感!」講到演唱會服裝,她説:「見過啲衫,大概佢哋想我着咩衫嚟呈現呢個演唱會嘅感覺,咁有啲真係高衩,同埋有啲斗篷嘅,我從來未試過着高衩,雖然真係有少少似泳衣。咁其實我之前係着過泳衣去跳舞,但我下面係會着條褲,但今次就冇咗條褲,但係有個斗篷,係型嘅係靚嘅,襯對長靴,不過都仲諗緊,因為未試過咁高衩!」

Kelly指現時每天排舞長達四個小時左右,至於飲食方面需要適量控制。她說:「平時食蝦餃都要點啲辣,炸嘢太油同埋味精嘅暫時都唔食,個口會好乾!」講到澳門有相當多美食,她直言:「澳門葡撻味雞蛋仔真係好好食!」被問到會在乎體重經常磅重?她當場大叫:「我唔夠膽企上個磅度好耐,因為自從疫情着褲嗰陣,就知道肥咗兩個Size,不過而家開始瘦咗,條褲開始着得鬆,不過堅持都唔會磅重。」(身材變好而獲得老公稱讚)她說:「老公成日都話我fit咗,好fit好fit,係怕咗我。」提到老公對於她性感的限度,她坦言:「如果問佢,就次次都話樽領,件件都話唔得。」

演唱會嘉賓心水名單,Kelly說:「Anson Lo如果佢肯梗係好,都要還返俾我!所有欠債嘅嘉賓自己報名,因為我幫人做咗咁多次嘉賓,例如張敬軒,楊千嬅同Sammi都做過幾次。」會考慮同新生代合作?她隨即大賣關子透露其實有邀請新生代歌手寫歌,並表示:「唔想開名,想保持神秘。另外都有新生代歌手答應會寫,不過到而家都未收到!」

髮型:Zap Tang

服裝:Valentino

場地:澳門銀河綜藝館


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!