掃呢頁CODE去手機

2023年9月16日 星期六

盧瀚霆(Anson Lo):Anson Lo走足30場謝票 神徒追星場面混亂 #Anson Lo #盧瀚霆

由AnsonLo(盧瀚霆)主演的靈異電影《釀魂》上映3星期,至今累積票房約600萬,較同期兩套題材相近的電影,包括好兄弟江熚生(AK)主演的《七月返歸 ...






由Anson Lo(盧瀚霆)主演的靈異電影《釀魂》上映3星期,至今累積票房約600萬,較同期兩套題材相近的電影,包括好兄弟江熚生(AK)主演的《七月返歸》成績超前不少。台前幕後原定9月2日四出謝票,但遇上颱風關係,故將謝票場延期至今日,據悉Anson Lo將聯同拍檔們走足30多場、到尖沙咀、旺角、九展等與粉絲見面,約晚上8時才結束所有活動。


首場謝票全場坐無虛席,神徒們(Anson Lo粉絲)準備了燈牌為偶像吶喊助威,當Anson Lo現身時,全場尖叫聲此起彼落,粉絲更自備大批長短鏡對着偶像狂拍,有人甚至表示已入院睇《釀》片40次!Anson Lo只逗留短短10分鐘左右,離開時不忘與粉絲影大合照,完成後不少神徒離席追星,場面混亂。


Anson Lo受訪時,表示覺得走場謝票並不辛苦,反而擔心粉絲們頻撲:「我哋每場逗留嘅時間好少,佢哋就好似計劃咗好耐。(今日票房600萬嘞。)好開心,算係幾好嘅成績,最開心係唔係好熟悉我嘅人,又或者唔係好睇鬼片嘅,都入場睇戲,評語亦比我想像中更加好。(大拋離另外嗰兩套喎。)都唔同時間上畫,唔可以比較,大家一齊多啲支持香港電影啦,每套戲都需要買飛入場支持。」


對於被指票房不及他以往主演的《假冒女團》,Anson Lo坦言:「每個片種都唔同,況且《釀》片都未落畫。(希望收到過千萬?)唔敢預計,我仲係電影初哥咋。雖然檔期上我今日係最後謝票日,但都想謝多一日,同觀眾多啲接觸及交流,有時謝票唔係淨係為咗谷票房嘅。」


他又表示首映當晚有入場重溫自己演出:「拍嘅時候我冇睇Playback,唔知剪完出嚟情緒到唔到位,嗰晚睇感覺好過我預期,亦唔介意再睇多次,睇得仔細啲。」他又指今次是首次接拍鬼片,但以往試過拍攝探靈節目,且打趣:「以前成日有人話見到我隔離有嘢,靈異體質比較重,依家大個咗、Man咗同剛強味多咗,已經冇嘢喺隔離亦唔會驚嘞,所以可以再拍更血腥同恐怖嘅電影嘞。」另外,近日為新歌拍MV的他,受天氣影響拍攝進度:「依家要分開兩日拍。(出動好多靚車喎。)放心,我唔會揸,因為我冇牌,哈哈!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!