掃呢頁CODE去手機

2023年9月30日 星期六

袁嘉敏:袁嘉敏有樣有身材仍空虛 自揭慰寂寞夜方法 #袁嘉敏

前港姐袁嘉敏(Candy)最近被指炫富,遭質疑佢冇味job仍能花費估計逾10萬蚊機票來回香港及杜拜等地,點知就迫到佢公開機票價錢,見佢坐商務客位由香港 ...






前港姐袁嘉敏(Candy)最近被指炫富,遭質疑佢冇味job仍能花費估計逾10萬蚊機票來回香港及杜拜等地,點知就迫到佢公開機票價錢,見佢坐商務客位由香港飛到杜拜、意大利等地,僅需兩萬港紙左右,佢喺那不勒斯亦只用6,000幾港紙入住當地三星酒店5晚,揭慳家生活。近日就再有網友問佢空虛寂寞時點解決,佢就正面回應指自己嘅身材同樣貌都不配長年單身:「我天然的身材和樣貌確實是不太配合我長年孤獨的單身生活。穿一件平價的衣服,別人也會覺得是名牌很昂貴的,誤會和是非我又一早習慣了。而且我五歲已開始工作,一直非常之辛苦,見盡人生百態。一把年紀了,工作有多忙碌,不必訴苦,不必交代。上天對我很好,長期熬夜奔波,皮膚和樣子不覺憔悴。別人不信就算了吧,其實也不需要講,接受了人生是寂寞的,就不會空虛。」


之後佢又公開自己買平價機票旅遊嘅慳錢大法:「識得買票就平平地都可以好精彩。我係三千幾買到四程英國航空機票的。仲要香港-倫敦一個人坐三個位。都話我獨自飛咗廿五年,當然是有自己的方法」。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!