掃呢頁CODE去手機

2023年9月24日 星期日

陳蕾分手首現身音樂派對 主辦拒做訪問掀風波 #陳蕾

DearJean、陳蕾、張蔓姿、Zpecial今日(24日)喺西九出席音樂會NMusicFestival。開騷前夕,有公關向傳媒表示:「由於其中某位藝 ...




Dear Jean、陳蕾、張蔓姿、Zpecial今日(24日)喺西九出席音樂會N Music Festival。開騷前夕,有公關向傳媒表示:「由於其中某位藝人近日有啲事,故今日訪問取消,包括其餘藝人都不接受訪問。」

活動開始後,Asian OTO負責人Terry 向傳媒解釋指活動屬私人性質。「之前有send 過press release 教大家點搶飛同活動,我哋無send過媒體邀請。」負責人Terry 再次強調發出嘅係新聞稿而非邀請函,又指平時媒體綵訪音樂節都會回覆主辦方。問到是否臨時決定唔做訪問,他說:「呢個係雙方都決定唔可以做,唔係即日決定,因為我哋本身send press release 都無預媒體,如果有收開我哋通告都知道會有media tour ,會叫大家留名、留日期,但我哋完全無做到相關動作。唔關嗰位藝人事。(有位PR話唔做訪問。)我唔知嗰個同事係邊位,我係老闆,我唔知嗰位同事係邊位,亦唔知佢同大家講咩,我呢個版本一定係最準確。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!