掃呢頁CODE去手機

2023年9月12日 星期二

游嘉欣拒收視好泳裝派福利 自爆被劇中一女星搞到條脷抽曬筋 #游嘉欣

游嘉欣(游游)今晚一身清涼打扮,出席劇集《你好,我的大夫》首播飯局。她表示拍這套劇最大收穫就是與陳嘉慧成為好友,「雖然我哋之前喺《回歸》曾合作過,但好 ...




游嘉欣(游游)今晚一身清涼打扮,出席劇集《你好,我的大夫》首播飯局。她表示拍這套劇最大收穫就是與陳嘉慧成為好友,「雖然我哋之前喺《回歸》曾合作過,但好少接觸。而今次劇中我哋係飾演好姊妹,經常孖公仔出動,故私下等開工時,經常一齊玩,因此成為好友。」

由於游游劇中飾演一位很喜歡日本文化的女仔,難免要講幾句日文,所以她都趁機向在日文長大的陳嘉慧請教,「記得有場戲係講我去聽一個日本教授嘅講座,當日我哋係一齊拍攝,佢好好幫我寫上註解和拼音,然後我就讀畀佢聽,睇下似唔似,但真係好辛苦,嗰日我簡直絞盡腦汁,條脷都抽曬筋,特別一啲日文嘅專有名詞,平時唔係講開日文,係好難捉到個精髓。」

劇集終於播映,已有一年沒有劇出街的游游表示非常期待,還要拍攝過程很開心和熱血,希望這個作品能給到大家一個新的感覺。笑指她繼上次考車到今晚的服飾,穿得愈來愈清涼,若劇集收視好會否穿泳裝回饋觀眾?游游笑言:「我唔認同,今日只係正常出街嘅打扮。泳裝就唔會了,天氣都愈來愈凍,所以只會愈穿愈多。」

另,談到最近又有位「後生仔」陳欣茵離巢,游游表示離開了《#後生仔傾吓偈》後,大家已很少聯絡,「佢搵到自己嘅方向,都好戥佢開心。(妳和公司還有很長合約?)總之大家會繼續見到我啦。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!