掃呢頁CODE去手機

2023年10月20日 星期五

隨懿深度行|高海寧坐4個鐘頭車到「天空之鏡」:自己旅行未必去 #高海寧

高海寧(高Ling)和劉穎璇(Tiffany)今日(20/10)現身將軍澳電視城出席無綫節目《隨懿深度行》記者會。高Ling表示:「其實每次拍親旅遊節 ...




高海寧(高Ling)和劉穎璇(Tiffany)今日(20/10)現身將軍澳電視城出席無綫節目《隨懿深度行》記者會。高Ling表示:「其實每次拍親旅遊節目總會有驚喜,因為好多時嗰啲地方我係唔會去,而佢哋係安掛行程之前,佢哋一定係做晒所有資料搜集,咁所以每一次我都期待公司搵我拍旅遊節目。而今次最有驚喜嘅地方,就係影天空之鏡。嗰度地去我係要坐4個鍾頭車,嗰度真係值得去,咁所以自己旅行我未必去。」

而Tiffany首次去馬來西行拍攝旅遊節目大感興奮:「今次係我第一次去馬來西亞,仲要係去一個遠離城市嘅地方,出發到森林。過程中我哋成個圈隊都要穿越森森,同埋要踩水行過溪澗,諾懿佢怕我濕身之後會凍,加上現場都有啲危險,於是佢就索性孭起我行過溪澗,佢真係好偉大,真係好感激佢咁照顧我哋。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!